0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg synes, at det ville være rart at vide, hvad der reelt skal laves ved bilen, samt en evt beløbsgrænse for arbejdet...
Den skal repareres for ca. 17.000 kr med arbejdsløn inden den må køre videre i det danske samfund. Og egentlig vil jeg gerne sælge den da den for dyr i vægtafgift.Men kan jeg overhovedet få penge ud af den eller kan det betale sig at reparer den først og så sælge? Er ret så meget i tvivl.Den skal:Ny Ankerplade(da de/det gamle er rustet væk)nye bagfjedre ordnes forbremsebremseslangespeedometer defektny koblingskabelDer er kun et stort rust-hul foran på bilen, og så en del små rundt omkring. Intet på undervogn. Gav den dinitrol behandling for 1½ år siden.Hvad er det smarte at gøre her?
Citat fra: "jbjerrum"Jeg synes, at det ville være rart at vide, hvad der reelt skal laves ved bilen, samt en evt beløbsgrænse for arbejdet...Det fremgår her:http://www.t3nettet.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=11661Citat fra: "piacrone"Den skal repareres for ca. 17.000 kr med arbejdsløn inden den må køre videre i det danske samfund. Og egentlig vil jeg gerne sælge den da den for dyr i vægtafgift.Men kan jeg overhovedet få penge ud af den eller kan det betale sig at reparer den først og så sælge? Er ret så meget i tvivl.Den skal:Ny Ankerplade(da de/det gamle er rustet væk)nye bagfjedre ordnes forbremsebremseslangespeedometer defektny koblingskabelDer er kun et stort rust-hul foran på bilen, og så en del små rundt omkring. Intet på undervogn. Gav den dinitrol behandling for 1½ år siden.Hvad er det smarte at gøre her?