Forfatter Emne: Sønderby`s Syncro -Tippe  (Læst 66266 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #15 Dato: 27. Februar 2008 kl: 17:05:55 »
Citat fra: "dokajønne"
Det må have lugtet hæmningsløst da den var "nydød"


Ja garanteret - eneste trøst er at det er sket i løbet af det år bilen stod parkeret i en skov.

Iøvrigt fatter jeg ikke hvordan det er sket. jeg ved godt at de kan klemme sig ind de mærkligste steder men her har den boet i luftkanalen på " ydersiden " af varmelegmet og plastiknettet i fronten hvor luften kommer ind var intakt.
Som det kan ses på billedet var varmeapp. + kanaler fyldt op med blade,tovværk og andet godt fra skoven.

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #16 Dato: 27. Februar 2008 kl: 17:09:50 »
den har nok haft det som sit alderdomshjem og tilbragte sine sidste dage i en T3.
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #17 Dato: 27. Februar 2008 kl: 17:17:38 »
Dengang jeg boede i en skovhytte, der var der altid en liflig lugt af død mus, hvert år efter høst.

Den er sq også rimelig ram...

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #18 Dato: 27. Februar 2008 kl: 17:51:50 »
Citat fra: "Hawaiibussen"
den har nok haft det som sit alderdomshjem og tilbragte sine sidste dage i en T3.


Sikke et otium ;) Sådan ville vi andre jo ønske det :)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #19 Dato: 28. Februar 2008 kl: 23:45:56 »
Så blev der her til aften smidt et par nye bagspidser/bagerste sidepaneler i .

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #20 Dato: 29. Februar 2008 kl: 23:24:39 »
Hmmmm... Håber sgu da ikke, at mit otium skal tilbringes i et luftindtag - og andre skal "nyde" lugten når jeg har stemplet ud.... :D  :D  :D

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #21 Dato: 29. Februar 2008 kl: 23:49:52 »
Hvorfor dog ikke det - så kan du ligge og nappe en lur med ham her

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #22 Dato: 01. Marts 2008 kl: 15:47:48 »
Så var det at jeg havde hørt at bremserne fra en gammel LT kunne bruges på en T3. ( skulle være det samme som en 16 " ) og når man så falder over en komplet forbro så skulle det da lige tjekkes.

Jeg fik skilt det ad og der er desværre ikke noget der passer overhovedet.

Offline wilson

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.018
    • Vis profil
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #23 Dato: 01. Marts 2008 kl: 16:10:13 »
bliver lidt forvirret af navnet på billedet  :roll:

der er to typer forbremser fra LT - men ifølge onkel ligner ingen af dem syncro 16" overhovedet

måske kan de bygges om til at passe med adapter plader osv... som bla er set med nogle audi bremser landt andre. Dette kan selvf ikke umiddelbart synes  :evil:

Det kan være dyrt og besværligt at høste erfaringer :wink:
vi høres / Olsen

Legetøjet:
Trambussen: Milidoka 1,6 TD - RAL 6015 Schwarzoliv \'88
Blommen: Corrado VR6 \'94
Kromøglen: Suzuki GSX1400 \'06
Varanen: Suzuki gs650g katana \'83 m kardantræk og knopdæk:-)

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #24 Dato: 01. Marts 2008 kl: 17:30:56 »
Ups - det var da jeg overførte dem fra kameraet til min Pc. der havde jeg taget fem billeder af bagpanelet og der må dette billede være smuttet med.

Jeg havde bare læst i en anden tråd at de skulle passe men det kan ikke lade sig gøre overhovedet. Det er en helt anden boltafstand til fælgene, navdiameter er meget større mv.  Hvis det kan lade sig gøre er det en meget stor operation hvor man iøvrigt lige så godt kunne gøre det med alle andre typer bremser ( og så vælge nogle der er ventileret )

http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=2892&highlight=lt+bremser

Teksten er nu rettet

Offline wilson

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.018
    • Vis profil
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #25 Dato: 01. Marts 2008 kl: 17:36:24 »
bummer  :(
vi høres / Olsen

Legetøjet:
Trambussen: Milidoka 1,6 TD - RAL 6015 Schwarzoliv \'88
Blommen: Corrado VR6 \'94
Kromøglen: Suzuki GSX1400 \'06
Varanen: Suzuki gs650g katana \'83 m kardantræk og knopdæk:-)

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #26 Dato: 05. Marts 2008 kl: 22:46:49 »
Så er rammen ved at være færdig,der mangler dog nogle stivere på tværs.
Men det skrider fremad.

Bo

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #27 Dato: 06. Marts 2008 kl: 09:13:54 »
Et super projekt du der har gang i. Hvordan har du hængslet laddet bagerst??

doka

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #28 Dato: 06. Marts 2008 kl: 11:02:30 »
Jeg har taget et 30 mm jernrør som jeg har skåret i 7 dele.
De yderste dele er svejst på ladet de næste på bilen osv.
Disse dele samles af et rør der skydes i i midten -

Er det til at forstå eller er det noget volapyk  ???

PARKHAVE

  • Gæst
Sønderby`s Syncro -Tippe
« Svar #29 Dato: 06. Marts 2008 kl: 11:14:52 »
Husk smøre nipler i dem alle. Det vil du ikke fortyde efter et års tid :lol: