Forfatter Emne: T3nettet.dk - Platform i fremtiden  (Læst 5899 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Dato: 15. Januar 2014 kl: 07:13:07 »
Kære alle brugere.

Det er jo T3klub Danmark der driver dette fantastiske forum og Bestyrelsen i T3Klub Danmark har et ønske om at få samlet en gruppe af brugerene herinde til at se på selve forum platformen.

Herinde er der helt sikkert personer med kompetencer og erfaringer med EDB (IT) i design, struktur, opbygning mv. i de forskellige platforme der typisk anvendes til klubsider som vores.

Hvis du kunne tænke dig at byde ind med viden og/eller erfaring, send en mail til web@t3klubben.dk. Vi tænker at samle alle input, holde et par møder (eller hvad der nu passer geografisk) og sluttelig indstille et par forslag til Bestyrelsen, der så beslutter en løsning til fremtiden.

Kom frisk,

Hilsen Bestyrelsen
T3Klub Danmark

Offline ottokrog

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 838
    • Vis profil
  • By: Kbh Ø
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #1 Dato: 15. Januar 2014 kl: 10:09:24 »
Min første tanke er at jeg læser denne side hver dag, men synes at t3klubben, er lidt uoverskuelig, så derfor kommer jeg der sjældent. Som jeg har forstået det (ret mig hvis det er forkert) så vil fremtiden kun have et forum. Hvis det er rigtigt, så vil jeg klart foretrække at fortsætte forummet i T3net regi.

Men, lad mig (os) høre hvad bestyrelsens tanker er for nuværende. Specielt med hensyn til om de to fora skal sammenlægges. Jeg er faktisk meget i tvivl om det er noget jeg har drømt, eller om det er noget jeg har læst i virkeligheden.
Mvh,
Otto Krog
http://www.rstvproduktion.dk
http://www.vw-shoppen.dk
ok@rstvproduktion.dk
MISS BLUE, T3 1983 BENZIN AUTOCAMPER
DG WBX BOXER MOTOR
23838188
May the T3 Force be with you.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #2 Dato: 15. Januar 2014 kl: 12:27:59 »
Ideen med at sige ja tak til at drive T3nettet.dk udsprang sikkert af mange grunde, men een af dem var/er at have 1 fælles forum for T3.

Fint med input; Otto, du er jo nærmest selvskrevet til sådan en gruppe med din tilgang til livet. (det mener jeg faktisk helt oprigtigt)

Offline ottokrog

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 838
    • Vis profil
  • By: Kbh Ø
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #3 Dato: 15. Januar 2014 kl: 15:48:51 »
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan være behjælpelig med, for jeg ville aldrig kunne finde ud af at lave den rigtige IT-løsning. Det er et vanskeligt område, som kræver stor IT kyndighed og overblik. Og det har jeg ikke, selvom jeg gerne ville hjælpe, hvis det var mit metier.

Da T3nettet skiftede platform sidst, tog det mig lang tid at vænne mig til alt det nye.

Så mit umiddelbare indspark for nuværende er:

LUK  t3klubben, så folk bliver tvunget til at poste i t3nettet, så er alle med på samme platform.

Det kunne selvfølgelig også være omvendt, så jeg tvinges til at lære t3klubbens finurligheder, men for nuværende orker jeg kun et sted.

Hvis der kun var et forum, så ville jeg blive glad, for jeg er sikker på at jeg går glip af gode råd og tilbud, ved ikke at tjekke ind på begge sites dagligt.

Men som jeg forstår din udmelding, så er det jo lige præcis det i har i sinde at gøre, og jeg glæder mig.

Hvis du ellers havde andre ting i tankerne, Hinze, så sig endelig til, jeg møder gerne op til brainstorm en aften, hvis ellers det ligger her i Københavns området. Men jeg kan ikke andet end komme med mine egne ønsker og behov, og dem er der mange af, men rent IT mæssigt er de svære at leve op til. Tror jeg da ihvertfald.
Mvh,
Otto Krog
http://www.rstvproduktion.dk
http://www.vw-shoppen.dk
ok@rstvproduktion.dk
MISS BLUE, T3 1983 BENZIN AUTOCAMPER
DG WBX BOXER MOTOR
23838188
May the T3 Force be with you.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #4 Dato: 16. Januar 2014 kl: 18:32:27 »
Jeg er af den overbevisning, at alle kan bidrage i hver deres "rum". Disney-modellen er et fantastisk værktøj til at ende med en god gennemarbejdet løsning.



The Dreamer

This stage was for fantasizing. Creating the most fantastic and absurd ideas as possible. No filter. Just wonderful, raw ideas. This stage was about “why not?”

The Realist

As the Realist, the Dreamer ideas would be re-examined, and re-worked into something more practical. It wasn’t about the reasons it could not be achieved, but only about it could be done. This stage is about “how?”

The Spoiler

The third stage he would become the critic… shooting holes in the ideas he had come up with.

It is said, the ideas that survived this process were the ones Walt would work on.

By compartmentalizing the stages, Walt didn’t let reality get in the way of the dream step. The realist was allowed to work without the harsh filter of a spoiler. And, the spoiler spends time examining a well-thought idea… something with a bit more structure.

When we brainstorm alone and in groups – too often – we tend to fill the room with a dreamer or two, a few realists, and a bunch of spoilers. In these conditions dream ideas don’t stand a chance.
Different Rooms for Different Stages

[attachment=16487]he96bb4c.jpg[/attachment]

Offline ottokrog

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 838
    • Vis profil
  • By: Kbh Ø
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #5 Dato: 17. Januar 2014 kl: 00:18:32 »
Jeg er med som drømmer, har stort set ikke gjort andet i hele mit lange liv.
Mvh,
Otto Krog
http://www.rstvproduktion.dk
http://www.vw-shoppen.dk
ok@rstvproduktion.dk
MISS BLUE, T3 1983 BENZIN AUTOCAMPER
DG WBX BOXER MOTOR
23838188
May the T3 Force be with you.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3nettet.dk - Platform i fremtiden
« Svar #6 Dato: 17. Januar 2014 kl: 18:21:51 »
Citat fra: "ottokrog" post=107093
Jeg er med som drømmer, har stort set ikke gjort andet i hele mit lange liv.


Det var jo det jeg tænkte  :) Jeg synes jo du har en fantastisk tilgang til livet