0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Og her er de første spæde forbrugstal: 283 km (målt på triptælleren med 185/80R14) med et forbrug på 25,4 liter benzin (målt på Jet-standeren på Egerisvej Skive ;-)) 11,1 km/l
Citat fra: "Jarl"Og her er de første spæde forbrugstal: 283 km (målt på triptælleren med 185/80R14) med et forbrug på 25,4 liter benzin (målt på Jet-standeren på Egerisvej Skive ;-)) 11,1 km/lSå lyver du her ?
Med eller uden kat, kan sikkert nemt betyde 1 til 2 km. mindre på litteren.Jeg er så gammel, at jeg kan huske at folk der fik ny bil omkring 1992, mukkede over at den nye bil gik kortere på litteren en den måske 2 år ældre bil af samme størrelse gjorde.Hilsen Fynboen
Jeg har bare stillet min tænding med en almindelig tændingspistol med blink ned på mærket på svinghjulet. Er det ikke fint? Forudindstillet pistolen på 6 grader og så justeret, så mærket passer spot on. Og det hele i varm tomgang. Desuden er der ny rotor, nyt dæksel, nye kabler og nye rør. Det var altid sådan, man lavede tænding, dengang jeg var dreng - ja bort set fra, at man også skiftede platiner ;-)
Nu er en ADZ en 1,8'er på 90 hk og ikke en 1,6'er.... og jo den burde passe
der kan teoretisk godt være lidt forskel i hvordan plastdæksel og remskive med hakket i sidder, derfor har vw nok lavet den tester med induktiv giver i ? :roll: