Forfatter Emne: indretning af gulplade?  (Læst 8276 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lolk

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:03:39 »
Hey

Søger nogle gode forslag til indretning af en t3 gulpladet.
Evt. nogle links eller guide.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #1 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:05:53 »
Det er jo helt baseret på hvad du skal bruge bilen til...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #2 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:06:10 »
hmm..hvad skal du bruge den til?
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #3 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:07:47 »
jeg har en complet westfalia til og skrue direkte i????? kom med bud
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

ibber

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Svar #4 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:08:32 »
indretning ??? - der må ikke være noget fastmonteret soveplad eller siddeplads i en gulpladebil -
der er undtagelser feks at det er en handicapbil - eller en offentligt ejet bil , men ikke en privat ejet.

der er selvfølgelig undtagelser om at noget løst og lign godt må transporteres i den , men ellers ikke.

jeg formoder du snakker om indretning bagi varerummet?
skal den bruges til camper eller persontransport skal der hvide plader på..

har hørt man kan rende i nogen ret heftige bøder hvis man tolker loven anderledes.

lolk

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Svar #5 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:10:49 »
Ja;) Lidt a hvert må man sige. Jeg arbejder som maler så der skal være plads til lidt værktøj. Så Kitesurfer jeg en del og det nok det jeg skal bruge den mest til. men har også planer med kæresten om en sommer tur i den bare i dk men evt. overnatte i den.
Så det lidt a hvert. Men nogle forslag til opbevaring. soveplads. osv.

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
indretning af gulplade?
« Svar #6 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:15:53 »
Hej !
Velkommen til , hvad tænker du på , er det til værktøj , eller til let overnatning , jeg har i alle mine gulplade t3 , startet med at lægge en plade ind oven på motorkassen , den skal være 2 meter lang og have to ben foran , så kan du bruge den enten til div. værktøj og plader , eller til to madrasser du lige smider ind til en tur i byen eller ferie , og der er plads til lidt under pladen også , et lille køleskab er også rart at ha med , men kom med næste gang der er træf , så kan du se mange indretninger .
hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #7 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:16:01 »
hvor kommer du fra?
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

lolk

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Svar #8 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:17:35 »
Har ikke planer om at bygge den om på den møde. Den skal ikke være bebolig på den måde og heller ingen planer om sæder bord eller noget fast monteret på den måde. Tænker en indbygget kasse til udstyr og værktøj. noget soveplads som kan afmonteres igen. noget i den dur.?

lolk

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Svar #9 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:20:33 »
Tak:) Jeg kommer fra slagelse. og vil meget gerne komme til et træf. Hvor kan man evt. se hvor der er træf?
Lyder som en god ide med pladen!

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #10 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:23:53 »
Tjaeh, kunne forestille mig at plan bund i motorkassens højde vil være at foretrække, i hullet ved skydedøren kunne du så lave træk-ud skuffer under bunden...

Så har du både plads til værktøj, kitesurfer udstyr og også muligheden for at have en plan bund og smide et liggeunderlag eller noget i den stil på...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
indretning af gulplade?
« Svar #11 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:29:40 »
Det er en god ide med pladen , du kan bare lade være med at skrue den fast , så er den nem at ta ud ,hvis man har brug for mere gulvplads , der skal man holde øje med træf i forum , der er lidt en gang imellem , det største er fynstræffet  i maj og okt træf hos Kurt , men det har lige været , du må bare kigge efter vi ses .
hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
indretning af gulplade?
« Svar #12 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 23:33:34 »
jeg har nogle reoler hvis det var noget?
du er velkommen til at komme og kigge.
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

Offline finnthor

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 313
    • Vis profil
  • By: Vejle
indretning af gulplade?
« Svar #13 Dato: 19. Oktober 2009 kl: 15:32:38 »
Et par fotos af min indretning.
Dobbelt bunden er lavet af et par alu paneler fra en ledhejse port med pålimet gulvtæppe.
Pladerne er rimelig stive, vejer ikke alverden og ligger løst, lige til at tage ud.
Ovenpå og foran motor kassen ligger der også et par port plader mest til at tage motorstøj.
siderne har fået en 9mm. krydsfiner plade med gulvtæppe.

Eva

  • Gæst
indretning af gulplade?
« Svar #14 Dato: 20. Oktober 2009 kl: 01:52:14 »
Citat fra: "lolk"
Ja;)  men har også planer med kæresten om en sommer tur i den bare i dk men evt. overnatte i den.
Så det lidt a hvert. Men nogle forslag til opbevaring. soveplads. osv.


Ja.
Forslag til soveplads for at undgå at risikere at løbe ind i store økonomiske problemer, det er at medbringe et telt og slå det op og sove i det. :wink:

Du må under ingen omstændigheder campere/feriere i en gulpladebil hvis det indebærer at der skal arrangeres sovepladser/overnattes i varerummet  i bilen.
Du må ikke engang, sætte et transportabelt camping bord + stole i varerummet og sætte dig der og drikke en kop kaffe.

Der findes nogen få undtagelser hvor det er tilladt at bruge en gulpladebil til overnatning, men det er kun hvis den indregistreres eks. til motorsport eller anden sportsudøvelse, hvor der så må laves en simpel overnatningsindretning i bilen, som skal udgøre mindre end det halve af varerummet og hvor varerummet skal være indrettet med henblik på den sport der dyrkes, og man skal kunne dokumentere at kørsel/overnatning i bilen er i forb. med udøvelse af sporten.