0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så hvis man går med tanker om ombygning så gør det med en 112hkér da det kan gøres afgiftsfrit på sådan en.. hvilket jeg ikke var opmærksom på inden cirkusset begyndteR
Det kan det sagtens. Af snags skal nævnes et mindre pladsproblem med spjældhuset, det vil gerne sidde lige der hvor vangen er :-( Men det kan ordnes med "moderat fysisk pres"Ellers skal du værer opmærksom på om det er den "gamle motor" med mekaniske ventilløftere (op til -85 mener jeg)Den jeg har er desværre med hydrauliske, og jeg er ikke sikker på de er så glade for at blive smidt om på siden.I øjeblikket oplever jeg ihvertfald "lidt" larm fra ventilløfterene så det kan godt være det ikke er en løsning der er holdbar i længden.. Nu skifter jeg dem og ser (det var jo også en gammel motor til at starte med..sååe)Ellers, det er bare at følge sin næse og er der konkrete spørgsmål så fyr løs. R(Jo.. du skal huske at få pumpe/accumulator og den slags insprøjtningssnask med fra Golfen)NB.. Forvent ikke mere end 12km/L i benzinøkonomi over tid.. Den skal slæbe på næsten det dobbelte af golfens vægt.
Tror nu bare at han mener at man skal gøre det på en bil der er født med 112ér :wink:
Ja det skulle så lige være det fact at du kan få en hel golf motor for det som en pakning koster til VBX :? Og har en 1.8 GTI ikke flere HK end 112 :?: jeg syntes ihvertfald at 139 HK lyder af mere end 112..
Ellers skal du værer opmærksom på om det er den "gamle motor" med mekaniske ventilløftere (op til -85 mener jeg)Den jeg har er desværre med hydrauliske, og jeg er ikke sikker på de er så glade for at blive smidt om på siden.I øjeblikket oplever jeg ihvertfald "lidt" larm fra ventilløfterene så det kan godt være det ikke er en løsning der er holdbar i længden.. Nu skifter jeg dem og ser (det var jo også en gammel motor til at starte med..sååe)
Nååå, så kom du ud af busken Solow det er ved at være lang tid siden du sidst har været her, hvornår kommer mosteret på gaden ?
Ellers skal du værer opmærksom på om det er den "gamle motor" med mekaniske ventilløftere (op til -85 mener jeg)Den jeg har er desværre med hydrauliske, og jeg er ikke sikker på de er så glade for at blive smidt om på siden.I øjeblikket oplever jeg ihvertfald "lidt" larm fra ventilløfterene så det kan godt være det ikke er en løsning der er holdbar i længden.. Nu skifter jeg dem og ser (det var jo også en gammel motor til at starte med..sååe) hej med jer.. jeg mener at en 1,6 TD a den "nye" af den er der også hydrauliske i.. så det burde ikke være noget problem for en 1,8 GTI Mvh Flemming :lol: