Forfatter Emne: Savner syncro i Tanzania...  (Læst 1803 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kaizer

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 144
    • Vis profil
Savner syncro i Tanzania...
« Dato: 23. November 2011 kl: 20:03:15 »
Varme hilsner fra Afrika...
Mads - Ejer af VW Bus T3 Syncro 2.1 Krankenwagen :-)

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Savner syncro i Tanzania...
« Svar #1 Dato: 23. November 2011 kl: 20:42:13 »
Ej, hvor er du heldig.....
Husk at forsyne os med flere foto.
Jeg fandt engang en gammel hjemmeside med en gut som solgte syncroer et sted i nærheden af Tanzania, men jeg husker ikke nøjagtig hvor det var.

Har du mulighed for at finde en Sydafrikaner når du nu alligevel er på de kanter? det kunne være meget interessant med en sådan fætter herhjemme.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Savner syncro i Tanzania...
« Svar #2 Dato: 23. November 2011 kl: 20:52:29 »
Forresten, glemte helt at fortælle at på vores jordomrejse, så var vi ofte ude på stier som du har vist her. Og der var Mary (syncro med 2 spær) bare toppen :D Hun kom altid frem. Og ofte kom vi længere og hurtigere frem end vanlige 4x4.
F.eks. en gang i Chile mødte vi en Land Rover defender 110, som havde været oppe på for enden af en grusvej på en vulkan. De havde kørt helt op til sneen og fortalte om turen derop. Vi gentog deres tur et par dage efter og kørte længere end hvortil hjulsporene endte i sneen. Og det var ikke fordi at Mary ikke kunne klare mere, men de andre i familien fik mig overtalt til at det var dumt at fortsætte i tilfælde af at vi satte os fast, for så måtte jeg altså selv komme os fri...
En anden gang i Bolivia fik vi en beskrivelse af en anden Land Rover Defender 110, som havde været ude af et hjulspor ud til et spændende sted med masser af forstenede fodspor af dinusaurusser. Og de beskrev den daglange tur derud som noget af det mest forfærdelige at de havde oplevet. Vi syntes ikke at turen derud var noget specielt (lige bortset fra at vi kørte forkert et par gange). Det var selvfølgelig en hullet sti, og et par vandløb som skulle forceres, men ellers ikke noget for en fuldblods syncro :D

Så ærg dig bare over at du ikke har din syncro med og kan slå dig ned hvor som helst derude :lol:  :lol:  :lol:
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk