T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Mekanisk => Emne startet af: rka efter 13. Februar 2016 kl: 18:28:52
-
Er der nogen i dette forum der har prøvet eller kender til nogen der har konverteret til 5 cyl. diesel eller benzin enten fra Audi eller Vw??
-
vw-Madsen kører med 2,5 benz. fra Transporter og Rabundus er i gang med et 2,4 D projekt... Der skal bruges skohorn..
Madsens motorkonvertering er til salg hvis du vil smide lidt kr. efter et solidt projekt...
-
Har en komplet motor konvertering tilsalg 2,5 bens 115 HK og 220 NM kmca140000
Komplet med udst kobling koblingsklokke og alt ring hvis interesse 21770306
-
[attachment id=1 msg=124698][attachment id=3 msg=124698][attachment id=4 msg=124698][attachment id=2 msg=124698]. Lidt fra monteringen
-
Kan man få den i rød ? ;)
-
Kan leveres i rød ;)
-
Skohorn er min erfaring.
Men kører med det dejligste bundtræk.
Der er nok mere plads i en 2WD bus end Syncro...
mvh
-claus
-
Så må jeg have gang i det STORE skohorn for det er et syncro projekt :-) og med lad så det blir med røven i vejret ned igennem hullet :-)
Skal have skiftet nogle lejer i gearkassen samtidigt og monteret decoupler så det bliver spændende at afprøve den når den blir kørende igen..
-
Der er mere plads i en 4 wd end en 2 wd. Der er mere plads i en sika/doka end en bus. Så hvis det er en syncro doka er der masser af plads.
-
Det er en doka syncro :-) Den der er billed af på min profil, også kaldet skovbilen :-) Jeg bruger den kun på jagt og i skoven så det er ikke et glansbilled...