0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jaja den er fin, men hvor er billederne fra motorrummet?
Tak.Ja se, det var bedre. Altid lækkert med en lufter med sprøjt. Kører den fint?
Den må da næsten udløse en krammer, næste gang vi ses Den bil bliver snart det næste sorte. Har de ringet fra louvre, den ska jo medpå deres permanente udstilling Det ser godt ud Søren.Mvh Jes
Citat fra: "Hinze" post=110676Tak.Ja se, det var bedre. Altid lækkert med en lufter med sprøjt. Kører den fint?Motoren har fået et eftersyn med tænderør ledninger strømfordeler filtre grund just af ventiler samt div benzinslanger i og udenfor motorrummet. Går nogenlunde men sikkert noget uens kompration. Lækker desværre noget olie fra støttestængerne.Det eneste reele problem er at når den er varm skal den roterer lang tid førend den starter - hvad skyldes det ?
Citat fra: "t3søren" post=110686Citat fra: "Hinze" post=110676Tak.Ja se, det var bedre. Altid lækkert med en lufter med sprøjt. Kører den fint?Motoren har fået et eftersyn med tænderør ledninger strømfordeler filtre grund just af ventiler samt div benzinslanger i og udenfor motorrummet. Går nogenlunde men sikkert noget uens kompration. Lækker desværre noget olie fra støttestængerne.Det eneste reele problem er at når den er varm skal den roterer lang tid førend den starter - hvad skyldes det ?Den skal gå rolig og lækker.Har du målt kompressionen? Lugter den af benzin, "når den ikke starter".Stødstangsrørene kan tages ud gennem topstykket på en type-4 motor. Rigtig genialt tænkt faktisk, så et nye par o-ringe og den er drypfri.
hvis den har startproblemer når den er varm, kan det være ventilerne som er justeret for hårdt...