Forfatter Emne: Kombi afløbsskab samt vipbare hylder  (Læst 1856 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tobje

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 43
    • Vis profil
  • T3 model: VW T3 Westfalia Sportster
  • By: Meget langt vest for Holstebro
Kombi afløbsskab samt vipbare hylder
« Dato: 13. Juli 2016 kl: 08:01:47 »
Da min Westfalia er en mosaik udgave og ikke født med indbyggede tanke for vand og afløb, har der stået to dunke i skabet under vasken, hvilket har gjort at skabet ikke har kunne indeholde andet end  det. med lidt plade og fittings er det nu ændret til et brugbart skab der er 22cm dyb samt indeholder 15L spildevandstank og 15L ferskvand. begge tanke kan tømmes via ventiler i bunden af skabet. påfyldning ferskvand sker via vasken. indholdet af tankene kan aflæses i front af  skab, hvor batteriovervågeren også er bygget ind. der kan skiftes mellem start og forbrugsbatteri.
[attachment id=1 msg=126970]
Synes det har givet et brugbart skab.

Da jeg ikke anvender bøjleskabet til andet end dyner og tøj har jeg valgt at montere hylder, men for at man skal kunne komme ned i bunden af skabet kan den nederste hylde vippis op og fastholdes i den position via en magnet. Begge hylder er forsynet med opkant således at der ikke smutter noget ud over kanten. og ja så selvfølgelig lidt spejlbelysning der selv slukker og tænder, samt kan anvendes som lommelygte.
[attachment id=2 msg=126970][attachment id=3 msg=126970][attachment id=4 msg=126970]
« Senest Redigeret: 13. Juli 2016 kl: 15:19:48 af Tobje »
Man kan godt spise en elefant, man skal bare starte i den ene ende.