Stedet for os alle
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Medlemmer
Vis medlemslisten
Søg efter brugere
Log ind
Registrér
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
Off topic
»
Generelt
»
1,8 R4 Monopoint
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Gå ned
Forfatter
Emne: 1,8 R4 Monopoint (Læst 3383 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jensjakob
Hero Member
Indlæg: 10.416
1,8 R4 Monopoint
«
Svar #15 Dato:
24. Maj 2012 kl: 21:17:35 »
Prøv at spørg Blackchart hvor længe han havde 12V på sin dyse direkte, for at få den igang.
Logget
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA: 1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus. 2014 -
Tlf 28260167
"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."
BlackChart
Hero Member
Indlæg: 8.027
1,8 R4 Monopoint
«
Svar #16 Dato:
24. Maj 2012 kl: 21:29:16 »
Hvis du giver den fast 12v åbner den bare, ved ikke om den kan holde til det i længere tid...
Den skal pulses on/off, gjorde det nogle gange til det var en rent, hårdt klik den gav fra sig og siden har der ingen problemer været med min motor...
Logget
Mvh. Morten Trab
Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan
FarT3
Sr. Member
Indlæg: 424
1,8 R4 Monopoint
«
Svar #17 Dato:
24. Maj 2012 kl: 22:07:07 »
BINGO ! Desværre overlevede dysen ikke. Jeg nærstuderede de tegninger Jens Jacob havde sendt og kunne der se hvordan stemplet sad. Jeg prøvede igen med 12 v on off, men ingen reaktion overhovedet. Nogle meget forsigtige dup med en hammer og en speciallavet dorn sendte stemplet nedad, men op kom det ikke. det sidder simpelthen fast og hverken trykluft eller noget andet der er plads til omkring stempeltoppen kan få det op.
Der er ingen tvivl om at det er der fejlen ligger. Endvidere var Oringen på "hætten" blevet for stor så den krøller i falsen. Jeg må se hvad en hugger tager for sådan en dyse.
Foreløbig Tusind Tak for hjælpen især til Jens Jacob.
Logget
Med venlig hilsen
FarT3
30252288
Ikke flere T3 tilbage :0(
Ach bus lieber Volkswagen, alles ist weg,weg,weg
jensjakob
Hero Member
Indlæg: 10.416
1,8 R4 Monopoint
«
Svar #18 Dato:
24. Maj 2012 kl: 22:10:15 »
Spjældhus komplet kostede sidst jeg købte et 500 kr.
Logget
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA: 1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus. 2014 -
Tlf 28260167
"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."
verner
Hero Member
Indlæg: 5.472
Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
By: Nord for Vejle
1,8 R4 Monopoint
«
Svar #19 Dato:
26. Maj 2012 kl: 14:04:14 »
hvor i landet er du fra?
jeg kan måske udoperere en sådan dyse, hvis du ikke kan finde den andre steder...
Logget
Hilsen Verner
2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Gå Op
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
Off topic
»
Generelt
»
1,8 R4 Monopoint