Forfatter Emne: \"Greenlaning\" på Samsø  (Læst 3111 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
\"Greenlaning\" på Samsø
« Dato: 02. September 2012 kl: 12:46:25 »
Vi var lige på en 3 dages miniferie på Samsø, hvor vi var ude på de fleste småveje og hjørner af øen. Det er brændstofmæssigt overskueligt, selv med en WBX  :D , og et besøg på øen kan klart anbefales.
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #1 Dato: 02. September 2012 kl: 13:19:06 »
Det ser skønt ud. Og som du siger, der er ikke langt rundt. Glæder mig til at få motor i Syncro´en igen.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #2 Dato: 02. September 2012 kl: 13:42:42 »
Samsø er dejlig... Jeg ser dog kun 2 billeder, hvor der er direkte kontakt mellem Arnold og vegetation... Det kan han gøre meget bedre... Skal jeg vise vej... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #3 Dato: 02. September 2012 kl: 15:26:35 »
Citér


Samsø er dejlig... Jeg ser dog kun 2 billeder, hvor der er direkte kontakt mellem Arnold og vegetation... Det kan han gøre meget bedre... Skal jeg vise vej...



<td>



Nu er det jo nemmere at tage billeder, når man alligevel holder stille og vi kørte faktisk en del på små grus og markveje, men rigtig greenlaning var det da heller ikke. Derfor "     " .

Jeg vil da rigtig gerne have tips, for det er ikke sidste gang at vi tager til Samsø. Så vis bare vej.....
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #4 Dato: 02. September 2012 kl: 15:50:00 »
Hvis i tager derover igen, så skal i snyde jer selv for at besøge Austin Museet ;) Han har en samling af Austin'er fra 1932 til 1991, og de er virkelige flotte :D
http://www.austinmuseum.dk/
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #5 Dato: 02. September 2012 kl: 16:05:55 »
Citat fra: "mort"
Hvis i tager derover igen, så skal i snyde jer selv for at besøge Austin Museet ;) Han har en samling af Austin'er fra 1932 til 1991, og de er virkelige flotte :D
http://www.austinmuseum.dk/


Rigtigt - men ikke pille... Du risikerer at få blodforgiftning af nogle af dem... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #6 Dato: 02. September 2012 kl: 16:34:37 »
Citat fra: "jbjerrum"

Rigtigt - men ikke pille... Du risikerer at få blodforgiftning af nogle af dem... ;-)

Blodforgiftning? mener du en engelsk udgave af T3 syge eller ;) ? Det har jeg allerede, den grønne CU mine forældre havde, var mest min mors bil, min far kørte i en rød Austin Mini (Eller var det en Morris?) Så ikke nok med at jeg blev smittet med T3 syge da jeg var lille, så fik jeg oss "den engelske syge" i samme ombæring..  :roll:  :wink:
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
\"Greenlaning\" på Samsø
« Svar #7 Dato: 03. September 2012 kl: 15:01:59 »
Samsø er herlig. Er der selv hvert år i pinsen for at holde klubtur med OP87 hanggliding og paragliding klub. Vi har haft mange herlige flyveoplevelser på de smukke skrænter, der findes på den nordlige ende af øen. Og selv om vi nu har været der 16 gange, så er der altid noget nyt at se, og gensynet med de velkendte ting er heller ikke at kimse ad.
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.