Forfatter Emne: Nyt familie medlem  (Læst 1731 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline SOTA

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 62
    • Vis profil
  • T3 model: Doka syncro WBX 2,1
  • By: 2200
Nyt familie medlem
« Dato: 16. Januar 2016 kl: 19:39:23 »
Kære T3'er
Så har en Doka syncron WBX 2,1 fundet en ny ejer ... Han glæder sig til en masse utrygge køre oplevelser, ærgelser og ikke mindst noget at bruge opsparingen på  ;.  :'(
Bilen blev betalt igår og dollars for medlemsskab idag  8)

Tak til Seppo fra Fyn for en fin handel ... Bilen kom sikkert til København - godt nok et lyn på motorvejen, skulle næsten bruge en kalender og ikke et ur ;)

Har en masse spørgsmål som i sikkert kan svare på og har læst en del her allerede.

Bedste T3 hilsner
SOTA 






Offline seppo

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 142
    • Vis profil
Sv: Nyt familie medlem
« Svar #1 Dato: 17. Januar 2016 kl: 09:46:54 »
Hej! og velkommen i rækkerne!

Selv tak for en behagelig måde at handle på :)

Jeg håber at den byder på lidt andet end det du nu nævner, men det er en pakkeløsning med sådan en syncro lidt ligesom en god sovs, der skal noget surt og noget sød til! :)

Og ja, det er ikke en decideret raket på en motorvej, men havde du prøvet en 1.6 JX motor først, så ville du være imponeret, fordi der er en verden til forskel imellem  JX og DJ.

Min plan var jo at skifte til diesel syncro igen, og jeg nåede også at flirte lidt med Landrover 110 ideen... Men jeg bliver i syncro kredsen er jeg glad for at kunne afsløre! Fordi der er ingen bil som en Syncro Doka, den kan simpelthen alt, den er ikke perfekt til noget men den kan vitterligt alt. :)

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Sv: Nyt familie medlem
« Svar #2 Dato: 17. Januar 2016 kl: 10:51:06 »
Hej Doka - Sota  :D velkommen til og tillykke med en super bil , det er som Seppo skriver den mest alsidige bil , har selv haft flere af dem som Tømrer , jeg syntes Dj passer bedst til syncro pga. Den Fede lyd og så har den ikke varme problemer som Jx , men pas på rust og husk rød kølervæske ,og spørg først inden du køber reservedele det ku jo være vi har en stump i gemmerne ,så spare du lidt på opsparingen .
Venlig hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline SOTA

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 62
    • Vis profil
  • T3 model: Doka syncro WBX 2,1
  • By: 2200
Sv: Nyt familie medlem
« Svar #3 Dato: 17. Januar 2016 kl: 18:29:06 »
Kære POLLE
Det er en super fin bil .. Var ude og køre idag og se bilen nærmere ad