Forfatter Emne: En lille efterårstur.  (Læst 3750 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
En lille efterårstur.
« Dato: 31. Oktober 2018 kl: 16:24:23 »
Igår omkring kl 13 vendte jeg snuden mod nord i jagten på nogle uundværlige stumper. Det er sket
før, nu skete det igen. Af hensyn til økonomien valgte jeg at køre Lupo. Og Sus skulle alligevel bruge Syncroen på indkøb. Nok om det.
Første stop Ørum ved Hjallerup. Her skulle jeg bytte 2 alufælge med 2 andre. Manden hed Rasmus og jeg kunne genkende hans T3. Brutus fra Støvring havde den i flere år.
Næste mål var Brian i Hjørring. Her havde Porteren købt 4 aluer som skulle sydpå. Også her kunne jeg genkende en T3 fra gammel tid. En af Tony fra Klovborg mange ekvipager.
Videre. Søren Mølskov kan man ikke undgå når man er på egnen. Han lå inde med en lille pladedel
som skulle til Agerholm. Gu ve hvad han roder med pt. I øvrigt havde Søren også andet jeg skulle se. ;D
Sidste mand på ruten var Frank Buschman som bor ganske tæt på Mølskov. Her skulle jeg hente en rude til mig selv. Frank havde tålmodigt ventet på mit besøg da jeg i telefonen troede jeg kunne nå dem alle omkring kl 16.
Hjemad igen og atter engang konstateret at det er fine mennesker vi omgåes i T3 Danmark.

Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.764
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Sv: En lille efterårstur.
« Svar #1 Dato: 31. Oktober 2018 kl: 17:13:21 »
Hej ja det er det helt klart ,det var da noget af en tur ,det var ikke meget til dig selv  ;D Søren har da også et topskab stående i bording ,men det var nok for stort til lupo  ,har godt set der er gang i det nordjyske ,men kan ikke kommenter er ikke på facebook ,så kan ikke købe de skriver ikke tlf.nr ,lidt irriterende ,men det er vilkårene når man ikke vil på facebook.
Hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Fynboen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 628
    • Vis profil
  • By: 5600 Faaborg
Sv: En lille efterårstur.
« Svar #2 Dato: 01. November 2018 kl: 09:04:24 »
Det er godt at vide hvor man kan henvende sig, når man mangler lidt stumper til T 3'ern. Har flere gange været godt hjulpet af dig Jønne, og andre. Dejlige biler vi har, ejet af mange lige så dejlige mennesker.

Hilsen Fynboen.
Tidligere biler:1987 camper, 1988 Multivan  AAC motor. Rød med hybrid-gearkasse. 1 spær.
 T4 2,5 TDI Van. Desværre ingen T3'er i garagen mere.
Sommer: VW T4 ATLANTIS  2,5 TDI  2002
Hverdag: VW Polo BMT 1,0 TSI 95  2017