T3 Fora.. > Syncro Fora

Ny dreng i klassen

<< < (2/2)

Halling:
Hej Alle,

Den larmende tavshed kunne tyde på jeg var gået i stå med projektet, men det er ikke tilfældet. Ved mange gode venners hjælp er det nu lykkedes at få bilen toldsynet, og jeg er klar til at deltage i afgifts lotteriet.

I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen herinde der fornyeligt har fået berigtiget afgift på hvideplade syncro, og som vil dele af afgørelsen med mig.

@Dixi jeg sender dig en sms senere i dag - jeg er bosiddende i Indien de næste par år tænker det stadig er lidt for tidligt at forstyrre folk i Danmark på en søndag morgen.

På forhånd tak.

Erik:
Af nysgerrighed.. er bilen importeret, eller har den tidligere kørt i dk, fx i forsvaret, eller som gulplade??

jeg meningsudveksler lige pt med Motorstyrelsen om en syncro på gule plader.. afgift 22.000,-

me:
Jeg har gang i en doka synkro fra 87 hentet i Tyskland. I første omgang mente motorstyrelsen at det skulle koste dk.kr 68.999,- at få den på hvide plader. Det mente jeg var helt uden for proportioner, hvilket jeg skrev til dem og argumenterede med div annoncer og billeder af bilen. Der efter kom der en ny afregning på 34.438,- hvilke jeg formentlig betaler i løbet af et par uger. Det skal lige siges at den er grim.

Morten Elvstrøm

Halling:
Hej Morten og Erik,

Tak for input.

Det er en svensk syncro fra 1985 og den er ikke særlig pæn.

Umiddelbart ser det ud til der næsten er sket en fordobling af afgiften, og 35.000 lyder stadig som en god portion. Da jeg ikke kommer til at køre i den de næste to år har jeg heldigvis god tid til klage over en afgørelse hvis den er helt skæv.

@Morten - når du har betalt vil du så evt. dele afgørelsen med mig?

@Alle - skulle der være nogen der er på langfart med deres T3'er og har fået forvildet sig til det sydelige så skrive endelig, og der er værelse og en kold øl klar.

Halling

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version