T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => R4i Fora => Emne startet af: BlackChart efter 08. April 2012 kl: 14:00:01
-
Kan man tjekke / rense dysen på en monopoint??
Enten har jeg en fejl forbindelse i stikket, ellers er dysen stoppet...
Jeg har haft låget af, så der bare stikker 2 stikben op ved dysen, men da jeg ville forsøge at få den op sad den godt fast og jeg ville ikke forsøge at tvinge den op...Dog kom der en lille stråle benzin op ved siden af den i forsøget og den smule der kom op var nok til at den lige gik igang et sekund og døde så igen...
-
Nøj den larmer den motor
-
"Tvangs"-aktiveret dyse et par gange, så virkede den :) BRØL siger jeg bare!!
-
TILLYKKE ;-)
-
Way to go, Morten. Det GØR altså et eller andet, når "dyret" vågner til live. Har lige kæmpet med en ombygning af en Escort fra 1,6 til 1,8. Sikke noget l... at gå i krig med. ( Bliver man dog aldrig klogere ?! )
Men når så skidtet starter - smil fra øre til øre..... :D
-
Helt sikkert, Allan :) Man får lige lysten tilbage til at kæmpe vidre med de andre ting der halter bagefter, specielt når man har bøvlet nogle dage med en mere eller mindre død motor...
-
Hej Morten.
1. Hvordan tvangsaktiverede du?
2. Sørg for altid at trække trykket af før du arbejder med benzinindsprøjtning. F.eks ved at fjerne benzinpumperelæ, og tørne motoren 10 sekunder eller 20.
3. Dysen HIVES op - jeg satte svjesetangen fast, men forsigtigt, på min dyse og TRAK den ud. Og blæste igennem med trykluft.
-
Ganske simpelt 12 volt på de 2 ben...Der er endda angivet + og - på dysen...
Den åbner med 12v og lukker når det fjernes, så er det bare om at "banke" den med 12v...
I starten sagde min ikke noget, men pludselig begyndte den at klikke og har derefter virket siden...