Der er masser af dele i gearkassen, som er identiske mellem 2wd og 4wd, men når du snakker om differentialeudveksling, så er spidshjulet jo en integreret del af lavgearakslen, og den er forskellig mellem 2wd og 4wd. Altså - vil du skifte den, så er du nødt til at søge en fra en Syncro. Gør du det, så skal du selvf. finde et tilsvarende differentiale til forakslen, for ellers er visco'en væk på 5 minutter.
Men du kan gå en anden vej, hvis du vil ændre gearing. Du kan ændre på udvekslingen i de to topgear, og her kan du bruge tandhjulspar fra 2wd. det betyder, at du kan tage et hvilket som helst 5.gears-par fra en 2wd og droppe i som dit nye topgear (4.gear i syncro), og du kan gøre det samme med det næsthøjeste gear, men det er måske knap så interessant. På den måde undgår du at pille ved differentialeudvekslingerne. På t3-infos.de finder du en komplet oversigt over de forskellige udvekslinger, der findes til de forskellige gear.