Forfatter Emne: højre bagsvinger købes  (Læst 8362 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
højre bagsvinger købes
« Dato: 06. Juli 2016 kl: 18:32:59 »
hej t3nettet ,, min bagsvinger knækkede fyldt med sommergrej på vej i sommerhus oppe i sverige..
nu står den så der.. og er ked af det :o ! er der en som vil handle lidt skrot eller er der en renoveret med bøsninger klar til montering ,, alt vil ha interesse,, tak for et fedt site,, og jada jeg skal nok blive medlem,, goi sommer

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #1 Dato: 06. Juli 2016 kl: 23:02:30 »
Jeg har. Ring 61379323
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #2 Dato: 10. Juli 2016 kl: 20:13:14 »
Er der nogen derude der har en bagsvinger billigere en 1000 kr på sitet eller er skrot priserne hved at ramme guld prisen kiloet ::)

Offline vw_madsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.550
  • Ud og se i gammel vw
    • Vis profil
  • T3 model: NANGIJALA EXPRESSEN
  • By: 4600 køge
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #3 Dato: 10. Juli 2016 kl: 20:21:10 »
Jammen dog da jeg har en med lidt skader på fjederskålen 999kr og det er din . PS densidste jeg solgte i perfekt stand røg for 1500kr så ja det er tæt på guld 🚐
Følg min tråd. På http://t3klubben.dk/forum/index.php?topic=53.0
MVH. Mads Sandfeld.
tlf 21770306

T3 Woods`stuck Madsens syncro
t2 pannel van 1955
vw beach buggy 1967
vw safari 1967
suzuki wagon 2000
yamaha 4 g dx 1979
T3klub medlem nummer 19.

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #4 Dato: 10. Juli 2016 kl: 20:50:57 »
Kartellet=t3nettet

Online Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #5 Dato: 10. Juli 2016 kl: 22:41:34 »
Om T3nettet er kartelagtig. Jo, det er muligt. Ihvertfald bliver der talt en del sammen over
bælterne. Hvilket jo også kommer nogen til hjælp. Lige netop bagsvingere er ved at være
en sjælden vare så selvfølgelig har de en pris. Jeg købte for et par uger siden en Touran
med dsg gearkasse. Den er allerede gået i stykker. Tror du den findes til 1000-1500kr. Det
kan man til en T3. Priserne i Danmark er lavere end i nabolandene. Prøv at finde en svingarm
til lavpris i Sverige eller Tyskland, men god jagt.

Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #6 Dato: 10. Juli 2016 kl: 23:52:55 »
brugte et par timer hver aften på at søge på nettet i udlandet igennem,, er ikke i tvivl om at den også er helt i vejret.. endag vildere,, men da jeg lige fik et bud 1 kr under et andet og det kun er hero member der sidder på guldet.. tjaa det blir nok mig der kommer til at tage et opvasker job hos svigermor.. i weekenderne for at holde sådan en t3 på plader og nogen lunde fornuftig stand,, (lyden af opvaskning) i baggrunden og svigermor der råber,, "sort humor kan forkomme til sarte sjæle"
jeg må sørme knokle lidt mere.. ps vi ses måske til roskilde busmøde ,, hvis min skævbidder kan klippe i hegnet,, og endnu engang tak for et super site,, go sommer ;D

Online Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #7 Dato: 11. Juli 2016 kl: 07:43:42 »
Ja ligesom mange gode biler og stumper i Sverige ryger direkte til Tyskland ryger mange af
vores gode skribenter til Facebook, et fremmed sted for mig. Håber du finder en bagsvinger
og at du bliver ved med at skrive herinde. Velkommen til.

Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #8 Dato: 11. Juli 2016 kl: 08:11:11 »
Tja det var faktisk mig der med "frækhed" tilbød en bagsvinger til 1000 kr. i god stand og hvor der kunne bruges en bøsning(hvis man hurtigt skulle ud at kører) - dyrt eller ej???
Min erfaring er at alt over 500 kr. er dyrt, uanset om man søger en hel bil eller søger stumper.
Vågn nu op for pokker! Det koster at kører 1. klasse :-)
PS jeg har en ven der fornylig fik lavet eftersyn på hans Audi, det kostede 38.000 dkr - vel at mærke i Tyskland (så det var også billigt!

Stort held og lykke med din søgen, min "butik" er lukket, grundet velfærd.
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #9 Dato: 11. Juli 2016 kl: 08:57:20 »
Tja det var faktisk mig der med "frækhed" tilbød en bagsvinger til 1000 kr. i god stand og hvor der kunne bruges en bøsning(hvis man hurtigt skulle ud at kører) - dyrt eller ej???
Min erfaring er at alt over 500 kr. er dyrt, uanset om man søger en hel bil eller søger stumper.
Vågn nu op for pokker! Det koster at kører 1. klasse :-)
PS jeg har en ven der fornylig fik lavet eftersyn på hans Audi, det kostede 38.000 dkr - vel at mærke i Tyskland (så det var også billigt!

Stort held og lykke med din søgen, min "butik" er lukket, grundet velfærd.

Slemme slemme dig Søren..

Bare fordi du har haft udgiften til at anskaffe donor bilen,, har haft arbejdet med at skære svingarmen af, og har haft ulejligheden med at opbevare den, kan du da ikke tillade dig at udbyde SÅ dyrt.. SKAM DIG...

-og så min egen personlige holdning.. hvis man ikke vil betale 1000 kr. for en bagsvinger i god stand til en T3, så skal man helt sikkert finde en anden måde at komme rundt i landet på.

hilsen Erik...
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline Hr mortensen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.233
    • Vis profil
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #10 Dato: 11. Juli 2016 kl: 09:07:45 »
Man kunne også købe en ny til 3200-3500kr
viewtopic-t-12380.html

88 Multivan
81 Westfalia Joker EJ22
86 Sika med sneglehus.
79 Ford Capri.
Daniel -29261364-

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #11 Dato: 11. Juli 2016 kl: 11:48:28 »
Agurketider! var det også,,  så kom der gang i tasterne ,, jeg bider jo til bolle og wupti følte nogen herinde at deres gamle skrot de havde brugt uendeligt meget tid på at afmontere! skulle være "renæssance kunst" havde klart opfattelsen at sitet her var for at ha klub og sammenhold, holde flåden af busser mangfoldigt på gaden og ikke mindst hjælpe hinanden,, og jeg er den gamle skole uden facebook og ingen gård i jylland til at opbevare en donorbus,, så 1000kr eller 999,, er sku fedt med et afslag i prisen
juntaen herinde er stærk og i skulle nødigt underbyde hinanden i kartellet., så er man ikke velset til fyn 17,, "humor kan forkomme"
så jeg spørger endnu engang er der nogen der ude som har noget under 999 og evt ikke er afmonteret! gerne rusten og i godt humør :) go sommer

Offline gunnar6690

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.584
    • Vis profil
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #12 Dato: 11. Juli 2016 kl: 13:19:34 »
Kære jeppeloen
Hvad vil Du egentlig herinde hvis Du har så mange fordomme om T3nettets brugere ? Vi er da mange der har de stumper Du efterlyser, men gemmer dem selv til eget brug fordi de er dyre. Hvorfor skulle nogen af os hjælpe en der sviner andre på den måde ? Du har købt en T3, åbenbart ikke kunnet se at bærearmene var dårlige nok til at bryde sammen snart, og så skælder Du brugerne herinde ud fordi din manglende viden har sat Dig i udgifter... En T3 er ikke en billig kassevogn man bare kan ralle rundt i for ingen penge, det er der mange herinde der har rådgivet nye om. Det kunne Du have draget fordel af i stedet for at jamre over at folk ikke står i kø for at sælge stumper til den pris Du vil give. Du kan nok få en bærearm der holder et halvt år længere for 500 hvis nogen gider tage besværet med Dig. Og så kan Du regne med selv at måtte slås med bolte og bøsninger bagefter, det er der nemlig også delt erfaringer med herinde. Et godt og velment råd til Dig .. Sælg Din T3, den bliver aldrig det Du åbenbart forventer.
T3 klub medlem
VW T3 Syncro Multivan
VW T3 Syncro Doka Diesel/Benzin Hybrid " Omgangssyncroen"

VW T3 Caravelle 1,6TD Camper skrotbunke under ophug

Offline jeppeloen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
    • Vis profil
  • T3 model: vw T3 jx 1986
  • By: 1440 christianshavn
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #13 Dato: 11. Juli 2016 kl: 14:20:52 »
,, sort humor kunne forkomme ,, og nej jeg sælger sku aldrig min bus og slet ikke for at du kære hero member kunne hugge min bus op og gemme den til dele efter verdens undergang.. jeg har hvad jeg forventer og hvis du kære gunner er så nærtagene at du blir fornærmet over at jeg ikke gir hvad dig dine site venner hvad i forventer,, bukker og nejer er du bare som du er,, tror jeg stopper tråden her inden i brænder mig på bålet og står i flok og råber heks,, go sommer til alle jer derude  :)

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.002
    • Vis profil
Sv: højre bagsvinger købes
« Svar #14 Dato: 11. Juli 2016 kl: 17:19:14 »
NÅ NÅ   varmen trykker.  :)      her de sidste år har der været stor efterspørgsel  på bagsvingere,   faktisk mest højre  !!  tror reservedels hylderne er ved at være tomme for netop den del, som brugt,   det er nok også derfor nogen har set økonomi i at starte produktionen op af nye..       

jeg ville til enhver tid vælge at købe en ny,   da jeg skiftede,   var muligheden ikke for det,  så derfor endte jeg med at renovere den jeg havde fundet,   tror hvis jeg regner time lønnen med , så kunne det slet ikke betale sig.     

der er jo en hel anden mulighed for dig,  nemlig at renovere den du har,   så kan du sansynligvis nøjes med at købe nye bøsninger, og ny fjederskål.   

mvh Poul,   husk der er træf i roskilde :D
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!