Arhhh...
Den nederste bærekugle er - som alle andre bærekugler - hæftet i begge ender.
I "møtrikenden" sidder den helt almindeligt - nema problema.
I den anden ende er den presset i godset i spindelleddet (som skal helt af - altså af med caliper, af med øverste bærekugle og af med styrekugle - er det venstre side så af med speedometerkabel - altsammen for at kunne få svinet op i en værkstedspresse) og der sidder en stor sikringsring. Først tager du den ring af - det er lige ud af landevejen, og så skal du have den gamle kugle ud af spindelleddet. Det kræver power!
Du skal - som sagt - forvente, at du skal have spindelleddet op i en værkstedspresse eller også skal du råde over en motherf.... af en aftrækker. På samme måde, når den nye bærekugle skal presses i. Så skal du have et rør med stor diameter, der kan passe på den runde flange på bærekuglen, og så skal den bare have nogle tons i en presse.
Alt i alt er det ikke lige så let som i småbiler, men har du adgang til en presse, så go for it.