Forfatter Emne: Forårsklargøring - hjælp til opstart af ombytning  (Læst 906 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline nielshk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 97
    • Vis profil
Forårsklargøring - hjælp til opstart af ombytning
« Dato: 07. April 2013 kl: 10:12:55 »
Hej Forum,
Så fik jeg langt om længe skiftet min AAZ'er i T3'eren  :)  
Fandt én fra en totalskadet Golf som nu er skruet i. Den lyder rigtig godt, men desværre er jeg lidt på herrens mark med det elektriske så jeg er på kik efter en der er ekspert i dette med AAZ i en T3'er.
Jeg tænkte der var en herinde der en har lyst til - mod kompensation naturligvis - at bruge et par timer på at rådgive og få sikret at de elektriske forbindelser er på plads?
Jeg er også interesseret i at blive tipset, hvis der er nogen af Jer der kender et værksted med forstand på T3 og AAZ,  i nordsjælland-/storkøbenhavnsområdet, som vil kunne fixe det.
vh, Niels

Offline nielshk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 97
    • Vis profil
Forårsklargøring - hjælp til opstart af ombytning
« Svar #1 Dato: 07. April 2013 kl: 20:29:09 »
Nogen der ved om der findes et el-diagram eller lignende for en AAZ i en T3?

tepes

  • Gæst
Forårsklargøring - hjælp til opstart af ombytning
« Svar #2 Dato: 07. April 2013 kl: 20:33:42 »
Der er lavet mange vejledninger omkring skift ril aaz. Prøv at søge herinde der er tonsvis:-) god arbejdslyst:-)

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Forårsklargøring - hjælp til opstart af ombytning
« Svar #3 Dato: 07. April 2013 kl: 20:34:19 »
Ledningsnettet til en AAZ i en T3 er magen til ledningsnettet til en JX i en T3, det er de samme studse og de samme følere der sidder på en AAZ som på en JX med plasticstudser, teknisk set kan du bare skrue JX studserne på din AAZ og slutte dem til det originale ledningsnet.

Håber at det gav mening ;-)
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650