Forfatter Emne: Kaburator spørgsmål  (Læst 757 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Kaburator spørgsmål
« Dato: 01. Maj 2012 kl: 23:54:26 »
Hej , det er den pierburg der sidder på min DG motor , er der nogen der har forstand på den ? problemet er : den sætter ud ved 85-90 km/t , så skruede jeg låget af den og kiggede ned i den , der er 2 kamrer , er det ikke sådan at det andet kammer/ spjæld skal åbne når man giver den fuld gas , det gør det ikke , der sidder en sort vacumdåse bagpå med en arm der aktiverer spjældet , kan det være den der er i udu ? , hvis der er en der lige ved hvad der er galt og har stumper , så køber jeg gerne på fyn .
Med venlig hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Kaburator spørgsmål
« Svar #1 Dato: 02. Maj 2012 kl: 00:33:09 »
Jo, den skal åbne når den skal bestille noget. Men du kan jo ret nemt liste slangen af og mærke om der er sug i den når du giver den lidt omdrejninger. Evt. teste vakumkammeret med en vakumpumpe e.l. for, at se, om der sker noget.
Ellers er mit råd, at rense hoveddysen godt og grundigt, og ellers nix pille i den karburator. De er fileme ikke for børn, - eller som vor mor lavede dem  :lol: