Af gode grunde ved jeg ikke om lejerne passer i en ny turbo, men de passer fint i den T2 du ser i tråden, uden andet end fin polering af akslen. Det afhænger naturligvis af hvor slidt pågælende turbo er..
Den aksel der er et billed af i tråden er kun til at kassere, men det udlukker ikke at resten turboen kan bruges.
Jeg har fundet flere forskellige fejl på de turbo'er jeg har haft skildt ad.
Mener ikke det er andet end indlysnende fejl man vil opdage når man skiller den ad. Største udfordring er efter min opfattelse at få den 'varme' del af center delen (Rust) ..ingenting nyt på den front ;-)
men tjek her Jeg skal bruge låse ringe osse, men det kan næppe være vanskeligt at finde nogen der passer :-)
Umiddelbart mener jeg nævnte dele er nok, men komplet sæt findes jo. Jeg syntes bare ikke resultatet var tilfredstillende.
Iøvrigt kan jeg nok skaffe komplet K14 sæt men det vil formodenligt kræve at aftage flere en vi kan bruge her på T3nettet..
Men lad os nu se hvor'n der ligger med gå-på-modet & turbo rep... i disse R4I tider
Finder lige pris med de låse ringe jeg mener mangler. (Se aksialt slør max og slid mærker på billedet)