Forfatter Emne: bagerste ankerplader  (Læst 1684 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
bagerste ankerplader
« Dato: 01. Juli 2014 kl: 21:26:46 »
Skulle lige høre om der skulle være en herinde der ligger inde med de bagerste ankerplader, da jeg har fået en ubehagelig overraskelse da jeg lige ville gå bagbremserne efter inden sommerens road trip. er klar til at køre langt efter dem, da vi har ferie fra på fredag  :huh:  


Ring el. skriv gerne hvis i kender nogle der evt. kunne ligge inde med et sæt. Michael 40820158
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
bagerste ankerplader
« Svar #1 Dato: 01. Juli 2014 kl: 21:49:21 »
Hvis man i din profil kunne se hvor du boede ville det hjælpe med hensyn til dette at køre langt ????

Jeg har et sæt brugte i rigtig god form der ligger i Hørsholm men kan sendes med post  


MVH

KG
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
bagerste ankerplader
« Svar #2 Dato: 01. Juli 2014 kl: 21:56:26 »
Bor i Hammel ved Århus  ;) har du mulighed for evt. at sende dem ? Og hvad koster de ?
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
bagerste ankerplader
« Svar #3 Dato: 01. Juli 2014 kl: 21:57:37 »
kunne du evt. poste dem i morgen :/
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
bagerste ankerplader
« Svar #4 Dato: 01. Juli 2014 kl: 22:30:18 »
det gør jeg 500 for et sæt+ porto
kg
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
bagerste ankerplader
« Svar #5 Dato: 02. Juli 2014 kl: 12:59:07 »
En stor tak til Rabundus  :P  for hurtig afsendelse af to stk. Ankerplader :woohoo:  Ferien er reddet  B)
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )