Forfatter Emne: syn  (Læst 469 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennisn

  • Gæst
syn
« Dato: 11. August 2011 kl: 18:13:40 »
Har lige fået indkaldelse til syn, og da det er min første t3, så kender jeg ikke lige de steder på den man skal kigge efter, inden den køres til syn. Så spørgsmålet er hvor jeg skal gå den efter??

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
syn
« Svar #1 Dato: 11. August 2011 kl: 18:40:43 »
Citat fra: "dennisn"
Har lige fået indkaldelse til syn, og da det er min første t3, så kender jeg ikke lige de steder på den man skal kigge efter, inden den køres til syn. Så spørgsmålet er hvor jeg skal gå den efter??


Ja jeg har jo snart været der nogle gange :-) Og det der går igen er Bremserør der skal værer kobber/ankerplader for/ bremseslanger bag. Samt udstødnings røg,en. Det er nogen af de ting de går efter. Og så skal du huske at de ikke må tage den på bremse/rullen da det er en syncro Mvh Frank :-)
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
syn
« Svar #2 Dato: 11. August 2011 kl: 22:35:57 »
Lovkravet er, at der ikke må være rust på bremserørene. Det er ikke et krav, at de skal være af kobber.
Lyset inkl. nummerpladelysene skal være der. Horn, viskere etc. og så den største fjende: Rust.
Og specielt i bærende dele inkl. trinbræt i begge sider. Der må ikke forekomme skærende og skarpe kanter i ikke bærende elementer. Dæk. Lastindeks, type og mønsterdybde.
Pøj pøj....