Forfatter Emne: bremse skiver  (Læst 1436 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bycro

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 26
    • Vis profil
bremse skiver
« Dato: 19. December 2010 kl: 17:41:26 »
Er der nogen der ligger inde med et par bremse skiver til en syncro.står og mangler et sæt. To gange fejlleverance fra aparts.

Mølle

  • Gæst
bremse skiver
« Svar #1 Dato: 19. December 2010 kl: 20:51:12 »
Det er svært at få leveret de rigtige fra DK leverandører af en eller anden mystisk grund. Bo har lige været på den samme opgave.

Er dine skiver helt færdige??? Bo´s skiver reddede vi ved at dreje dem af... Ellers kan du købe dem i udlandet, hos dem, som har forstand på syncro. Der får du de rigtige første gang. Mig bekendt findes der kun en type skiver til syncro, så når man får de forkerte i DK, må det være fordi nogen tror at de passer sammen med andre biltyper.. Der findes et sæt Audi skiver, som er næsten magen til, men som støder på bremseåget, når skiverne er monteret. Det er måske sådan nogle du er løbet ind i???

Gi et praj, hvis jeg skal kigge efter et sæt brugte, som er tjenelige til at blive drejet af???

mvh.

Mølle

Offline bycro

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 26
    • Vis profil
bremse skiver
« Svar #2 Dato: 19. December 2010 kl: 23:00:48 »
Det må være audi skiver jeg har fået, de går nemlig på åget, plus det at den inderste bremseklods ikke træder korrekt på skiven. jeg skal til syn, et par afdrejet skiver er ok, hvis de kan opstøves.

rasmus137a

  • Gæst
bremse skiver
« Svar #3 Dato: 19. December 2010 kl: 23:10:00 »
bycro nu er det længe siden jeg har gloet på sådan et sæt skiver men jeg kan da hjælpe dig med at få den afdrejet til en god pris. hvis de ellers kan tages af og de er med et rundt hul i midten og ikke boltet mærkeligt på

Mch Rasmus

rasmus137a

  • Gæst
bremse skiver
« Svar #4 Dato: 19. December 2010 kl: 23:10:19 »
ps jeg er fra helsinge så det burde ikk være det store problem

Offline bycro

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 26
    • Vis profil
bremse skiver
« Svar #5 Dato: 20. December 2010 kl: 19:22:18 »
Har haft fat i aparts idag igen, og de har undersøgt sagen til bunds. De rigtige skiver findes i deres sortiment, men bare ikke i deres katalog, men det skulle være rettet nu, så vi kan få de rigtige skiver frem over, men det finder jeg ud af imorgen når de nye skiver kommer. Jeg skal nok skrive om de passer. glæder mig til imorgen.

Offline bycro

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 26
    • Vis profil
bremse skiver
« Svar #6 Dato: 21. December 2010 kl: 23:57:42 »
Så fik jeg de nye skiver og de passer. dejligt. Auto parts i Hillerød kan skaffe dem på bestilling. produkt navn er Triscan og reservedels nr. er: 8120 29101. tak mølle og rasmus for jeres assistance.