T3 Fora.. > T3'ens ABC.

Vanagon gode råd?

(1/4) > >>

Cooper82:
Jeg rejser til Manchester på fredag for at se på en fin 1985 Vanagon fra Californien med en 1,9 DH vand boxer. Er der nogen som ville være behjælpelig med hvad jeg skal kigge efter ifht. Motor?

På forhånd tak
Claus

POLLE955:
Hej rød kølervædske er et must ,det er letmetal toppe ,kig efter vand der drypper der kan være fine revner ved topstykker ,udstødning er dyr er den fin ? Rustne kølerør , kan ikke huske om det er stålrør over alt også under vognen de kan ruste , lige som servo rør hvis der er servo på .
God jagt hilsen Poul

Cooper82:
Hej Poul. Tak for svar, det er noteret

Jeg kender ikke denne motor overhovedet men sælger siger at den kører fantastisk godt. Den har kun kørt 65000 miles som vel er omkring 100.000 km. Tror du at den ville klare en tur fra Holland til danmark? Eller er der noget jeg kan forberede til turen?
Jeg tænker at jeg tager lidt stumper med som feks kilerem, tændrør, nyt benzinfilter og lidt håndværktøj

Claus

Cooper82:
Her er et link til annoncen

https://www.gumtree.com/p/campervans-motorhomes/1984-vw-westfalia-vanagon-camper-ex-california-never-welded-original-no-filler-68000-miles/1259917507

Jønne Ukendt:
Hej Cooper82. Jeg ved fra andre at den bruger meget benzin. Har læst på bla et tysk
forum at man undre sig over det høje forbrug lige netop med DH motoren.

Mvh Jønne Ukendt

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version