Forfatter Emne: back to back sæde, fitting ???  (Læst 1351 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kaizer

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 144
    • Vis profil
back to back sæde, fitting ???
« Dato: 03. April 2007 kl: 16:50:23 »
Har netop købt mig et back to back seat, af den sammenklappelige model. se billede.
Den har to fødder samt et par studser til at fæstne i "noget" bag højre føresæde.  
Jeg mangler tydeligvis dette "noget" med huller til studserne og til sikkerhedslåsen...
Nogen der ved hvad det er jeg mangler, eller evt. ligger inde med en sådan?
Mads - Ejer af VW Bus T3 Syncro 2.1 Krankenwagen :-)

Mads-kaa

  • Gæst
back to back sæde, fitting ???
« Svar #1 Dato: 08. April 2007 kl: 09:35:51 »
Jeg kan godt tage et billede af det du mangler, men det hjælper dig jo ikke meget!! Der sidder en metal ramme på væggen ind mod batterikassen, med en plade med et hul i, som sædet låser fast i. Hvis du kan svejse kan du sikkert nemt lave beslaget selv, og så er du velkommen til at komme og lurer på mine beslag. Sæderne sidder i øvrigt i Multivans, hvis du skal ud og lede efter dem!

/Mads

Offline kaizer

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 144
    • Vis profil
back to back sæde, fitting ???
« Svar #2 Dato: 08. April 2007 kl: 21:17:42 »
Jotak, det ville nok hjælpe lidt på min forståelse af hvad der mangler at se et billede.. Hvis du har tid ved lejelighed.
 Har også tænkt at jeg nok skulle igang med noget svejsning, mangler bare lige udstyret.
Ellers bor du jo i sydhavnen, ser jeg. Der kommer jeg jævnligt forbi. Måske der dukker en lejlighed op en dag, for at kigge forbi. Vi kan jo snakkes ved, lige nu kæmper jeg med nogle mere fundementale genstridigheder i bilen...
 :x
Mads - Ejer af VW Bus T3 Syncro 2.1 Krankenwagen :-)

Mads-kaa

  • Gæst
back to back sæde, fitting ???
« Svar #3 Dato: 09. April 2007 kl: 17:38:50 »
Så er der billeder.



og sådan ser det ud i enden:



/Mads