Forfatter Emne: Må hellere lige præsentere Sambabussen  (Læst 1424 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sambabussen

  • Gæst
Må hellere lige præsentere Sambabussen
« Dato: 23. April 2011 kl: 23:24:11 »
Nu er der lige pludselig kommet en T3 i bilparken. Det er westfalla autocamper 1,9i benzin fra 1984. Må indrømme at det er en del år siden jeg sidst kørte vw og dengang var det luftkølede bokserbobler  :lol: Siden har det været og er stadig gl Saab biler som har min store interesse men kunne ikke sige nej til tilbudet om at købe denne dejlige camper da en god ven tilbød mig at overtage den fra ham. Nu ska den shines lidt op hen over sommeren og næste vinter og så er det meningen at den ska bruges til ferie og weekendture med familien i sommerperioderne fremover. Må sige at jeres hjemmeside er fin. Den minder meget om Saabklubdanmarks men jeg kan ikke finde ud at at sætte billede på min profil er der nogen der kan hjælpe mig med det. Sætter lige et par snapshots af Sambabussen som den er blevet døbt ind så i kan se den. Håber at møde en masse af jer gennem tiderne til træf m m selvom der nok snart bliver rigeligt af dem nu det også bliver vw træf udover de Saab træf der allerede er i kalenderen.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Må hellere lige præsentere Sambabussen
« Svar #1 Dato: 24. April 2011 kl: 07:21:33 »
Velkommen til, din vogn ser fin ud; og vi er rigtig flinke  :wink:   Profilbillede kan uploades når du står i "forum", klikker på profil i øverste linie, går lidt ned på profilsiden og henter "billede fra din maskine". (forum er et modul der er "klistret" på Postnuke platformen)