Forfatter Emne: \"TransPetern\" - Så Prøver vi igen  (Læst 2364 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline automatik_ulrik

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 34
    • Vis profil
\"TransPetern\" - Så Prøver vi igen
« Dato: 03. Marts 2013 kl: 00:35:59 »
Hej T3nettet

For ca. 3år siden have min elsket T3'er indbrud(Ødelagt låse, smadret instrument bord osv....) - Grundet mit arbejdet manglede jeg tiden den fortjente til at blive sat i stand.  Grundet min forkærlighed for bilen, kunne jeg ikke skille mig af med den.  - hvilket måtte resultere i ”eksil på landet.
Imellemtiden er lejlighed i centrum er skiftet ud med parcelhus og carport :-) - og påmindelser om min konto på T3nettet, ikke har været aktiv nok. det kunne ikke blive ved med at gå.

Nu har bilen været gemt væk i to år  – Indtil nu! I dag kom dagen t3’en skulle hjem!

Det en 89ér - udstyret med et monster af en MVér. med 276000km på bagen. - (Med "Grøn plaket"  :lol: )
- Der skulle vise sig at der skulle mere en 2års stilstand til at tage livet af motoren. med lidt "Motorstart" og frisk Benzin - "Bang bum og hvid røg - så var der live i dyret(Den lyder nu ikke helt frisk i betrækket) Men den kunne selv kører ud af laden den have gemt sig i. -

Nu står den på en gennemgang af dyret og de store overvejelserne om man skal kaste sig ud i et motorskift til en R4i(ABS eller 2E’eren) eller om WBX’eren bare skal have den store overhaling  

Jeg glæder mig til at komme igang - og igen benytte mig af dette dejlige forum. - forsættelse følger.
Mvh Ulrik

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
\"TransPetern\" - Så Prøver vi igen
« Svar #1 Dato: 03. Marts 2013 kl: 00:42:38 »
VWelkommen tilbage.

Se det der er visdom og kærlighed. Gemme den væk til bedre tider er det eneste rigtige når en t3`er tynger i budgettet og tiden.

MEN det der sludder om at sætte en anden motor i.... Det er noget nær blasfemi... eller værre hvis jeg skulle lade følelserne for min DJ rende af med mig!

Den ser godt ud!!

Go vind med det! :-)
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
\"TransPetern\" - Så Prøver vi igen
« Svar #2 Dato: 03. Marts 2013 kl: 07:13:18 »
mon ikke MV'en bare savner lidt omsorg, så er den frisk igen. God fornøjelse

Offline automatik_ulrik

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 34
    • Vis profil
\"TransPetern\" - En Dejlig dag\"!
« Svar #3 Dato: 12. Juli 2013 kl: 22:12:59 »
Kan vist kun sige det har været en god dag.   B)

efter et dejlig formiddag i indkørselen, - Frisk Olie, filter og lidt kærlig hånd-

Der efter en frisk kører tur til synshallen - fik vi "Køretøj Godkendt  - Uden bemærkninger" -  :silly:   - og til min stor forbavselse - Kom synsmanden med den helt gode nyhed - "Vil du have pladerne med?"
- så der kom da også plader på dyret! kanon dag!  :-) - Jeg lidt imponeret over syns hallerne kan leje "Motorkontor" Gode point der.

God weekend til jer alle!
Mvh Ulrik

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
\"TransPetern\" - Så Prøver vi igen
« Svar #4 Dato: 13. Juli 2013 kl: 18:49:14 »
Det kan du da kun være glad for ? Dejlig fornemmelse. ( Håber jeg kan have samme fornemmelse på mandag ? )
I dag er det ikke forbeholdt SKAT at udstede nummerplader, eller modtage til afmelding. Det er ( også ) lagt ud til synshaller og forhandlere. Min lokale synsmand var lidt gnaven da jeg aflagde ham en høflighedsvisit: Han havde 10 minutters pause på en hel arbejdsdag og var alene om personbiler, lastvogne, motorcykler og omsyn etc. og gik der alene.
Så kan man vel godt få lidt ondt af fyren, selvom han fandt to fejl på min dyt ?