Forfatter Emne: Betty  (Læst 2044 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
Betty
« Dato: 18. Juli 2013 kl: 17:56:03 »
Så landede vores kære Betty i Anbæk igen, efter en fantastisk tur til det sydfranske  :P Klarede turen uden en eneste lille mislyd ( ca. 4000 km) har kun lige været nødt til at efterfylde en SLAT vand og lidt olie. Fantastisk at holde 3 ugers ferie i et sådan stykke prægtigt mekanik og opleve at blive hilst på af andre T3 ejere igennem Tyskland og Frankrig. T3 for altid  :P
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Betty
« Svar #1 Dato: 18. Juli 2013 kl: 18:04:43 »
God historie. Velkommen hjem.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

andershannibal

  • Gæst
Betty
« Svar #2 Dato: 18. Juli 2013 kl: 22:35:48 »
Meget spøjst det du fortæller!!
Min chef, som jo følger lidt med i mit køb af en T3 Syncro i vinters (han syntes  i starten at det var lidt underligt,,:-) ) er begyndt at få øjnene op for T3'ere rundt omkring.
Og han fortalte glædesstrålende på telefonen fra Sydfrankrig, at han havde faldet over en T3 der hed Betty, som han ovenikøbet tog et billede af til mig, som jeg får når han kommer hjem. :))
Ja - det må jo så være jeres!
Fedt at høre at turen gik godt. Vi skal selv afsted hele familien en uges tid til Sverige med vores (Hannibalen) senere på sommeren.
Velkommen hjem!

mvh
Anders

Offline Bahnsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
Betty
« Svar #3 Dato: 19. Juli 2013 kl: 09:16:58 »
Hej Anders  :) Ja det var spøjst :P Håber han har fået taget billeder af de pæneste vinkler på Betty. God tur til jer  ;)
Er der nogen herinde der tilfældigvis ligger inde med det miderste leje til en skyde dør. Er på camping og vil gerne køre efter det.... Konen er ved at være træt af at hoppe ud af dørene : )