T3 Fora.. > Diverse

RAL kode på VW 902 gråhvid?

(1/4) > >>

porteren:
Jeg skal bruge en dåse pensel/rulle maling på fortynder eller terpentin basis til at lappemale min T4 syncro, på steder hvor den originale maling er slidt af
Jeg har ladet mig fortælle at farven hedder VW 902 White på "autolaksprog", men er der nogen herinde, der har fundet frem til en RAL kode som matcher den hvide VW standardfarve, så vil jeg meget gerne høre om det.

[attachment id=1 msg=133207]

Tica:
Hej Kim

Hvis du googler "autolak på dåse" så kommer der flere hits frem med forhandlere som kan bland den maling du har brug for og levere det på en spraydåse.

MVh
Carsten

porteren:
Tak Carsten, men pointen er at det netop ikke skal være på spray, men en dåse til at rulle eller pensle på :-)

4X4:
Det er ikke sikker at der findes en RAL farve der passer, da RAL systemet kun består af 210 forskellige farver!
Men en lakpusher burde kunne lave en ud fra vw nummeret, spørgsmålet er så bare hvor lidt de kan lave.

porteren:

--- Citat fra: 4X4 efter 16. Februar 2020 kl: 10:51:10 ---Det er ikke sikker at der findes en RAL farve der passer, da RAL systemet kun består af 210 forskellige farver!
Men en lakpusher burde kunne lave en ud fra vw nummeret, spørgsmålet er så bare hvor lidt de kan lave.

--- Afslutning på citat ---

Hvad mener du nærmere bestemt med lakpusher? Autolakerere har så vidt jeg ved ikke fortynderbaseret maling til pensel. Så er der almindelige farvehandlere, men kan de blande efter autokoder?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version