Da det er en benziner er der formodentlig tale om en wbx ? ( Wasserboxer ) og hvis du ellers har en ordentlig erstatnings
motor, er det rimeligt, at udføre on location så, at sige.
Bedst indendørs og med lidt varme ( Evt. Gør Det Selv værksted )
Du lærer en masse om din bil, og det er slet ikke så umuligt, som det kan se ud til:
HUSK, at frakoble batteriet som det allerførste.
En ordentlig donkraft, et par ekstra hjul og alm. håndværktøj - ring gaffelnøgler, et 1/2" topnøglesæt og en håndfuld
spændebånd, frisk benzinslange m.v. og det er klaret på en dag ( Hvis udstødningen ellers er ok )
Ledninger, slanger etc. skal mærkes op på forhånd ( Og tag gerne et par billeder af scenariet også ) men meget sidder
så logisk, at det ikke kan fejlplaceres ved montering. Og når først du har styr på ledninger etc. er der fire bolte på gear
kassen og 2 x 2 bolte i siderne, så kan hele molevitten tages ud ( Lidt mere, hvis der også er underkøringsværn .
Evt. kan HAYNES eller Bentleys manualer være GULD værd både i den nuværende situation og fremtidige, og du skal
nok indstille dig på, at kunne udføre en masse arbejde selv for, at holde den kørende.
Det giver også en helt særlig tilfredsstillelse, at dreje nøglen og futte rundt i en bil, hvor man så at sige kender hver eneste
lille kringelkrog.
Og der er ALTID hjælp, at hente på dette forum, så bare spørg løs.....