Forfatter Emne: Hvad er der galt? Køler og hakken...  (Læst 3982 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Herr_Jensen

  • Gæst
Hvad er der galt? Køler og hakken...
« Svar #15 Dato: 20. September 2008 kl: 20:04:43 »
Du er i gode hænder - Mads har hjulpet mig mere end en gang : )

Mads-kaa

  • Gæst
Hvad er der galt? Køler og hakken...
« Svar #16 Dato: 24. September 2008 kl: 15:30:17 »
Jeg vil lige lukke tråden, med mindre Anja kommer med nye skrækkelige oplevelser...
Efter at have gennem gået køler anlægget og checket diverse beholdere, kunne vi konstatere at der var masser af væske på og ingen umiddelbare lækager. Det var jo dejligt, så vi startede motoren op og selvfølgelig begyndte lampen at blinke... Efter at have stået og kigget lidt efter udsivninger eller andet omme i motorrummet kom jeg til at støde til stikket på ekspansionsbeholder, surprise, det sad ikke fast... På med stikket, og så var den ged barberet, hvorfor kan jeg ikke have lige så meget held når jeg skal lave mine egne biler???

Nå, men det viser jo at Anja er en god og ansvarsbevidst T3-ejer, som ikke bare kører videre med blinkende lamper (vel Bo?).

Jeg håber du kom hjem unden problemer i går...

/Mads

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Hvad er der galt? Køler og hakken...
« Svar #17 Dato: 24. September 2008 kl: 20:32:35 »
Bo kører da heller ikke vidre med blinkende lamper, han sørger for at indrette systemet så lampen ikke blinker mere :D
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

T3Anders

  • Gæst
Hvad er der galt? Køler og hakken...
« Svar #18 Dato: 25. September 2008 kl: 10:03:37 »
Citér
Jeg vil lige lukke tråden, med mindre Anja kommer med nye skrækkelige oplevelser...
Efter at have gennem gået køler anlægget og checket diverse beholdere, kunne vi konstatere at der var masser af væske på og ingen umiddelbare lækager. Det var jo dejligt, så vi startede motoren op og selvfølgelig begyndte lampen at blinke... Efter at have stået og kigget lidt efter udsivninger eller andet omme i motorrummet kom jeg til at støde til stikket på ekspansionsbeholder, surprise, det sad ikke fast... På med stikket, og så var den ged barberet, hvorfor kan jeg ikke have lige så meget held når jeg skal lave mine egne biler???

Nå, men det viser jo at Anja er en god og ansvarsbevidst T3-ejer, som ikke bare kører videre med blinkende lamper (vel Bo?).

Jeg håber du kom hjem unden problemer i går...

/Mads


....Men der mangler vel stadig en forklaring på hvorfor den hakker?