:roll:
Ja undskyld MEN såvidt jeg ved er der kun to grunde til at sænke en bil:
1: Fordi en supersænket vogn med de bredeste alubasser ser lækker ud
2: For at forbedre køreegenskaberne, især ved høje hastigheder og i sving.
Ad 1: Jeg tror ikke at du kan sænke en syncro så meget som en alm. 2wd, da der foran skal være plads til drivaksler, ligeledes tror jeg at øverste hjulophæng er lidt længere på syncroen end på en 2wd.
Altså kan den aldriig blive så fed at se på som en 2wd.
Ad 2: Det er begrænset hvilke hastigheder vi mosler afsted med og i kurver vil du kunne mærke at viskosen begynder at stramme i styrtøjet og dermed forringe kørslen (medmindre den er spritny) Skulle man have hypheste nok er det fedeste da også med ren baghjulstræk
Altså vil en syncro aldrig få den samme fordel af sænkningen som en 2wd
Jeg ville bare nævne det :?