Kan huske fra min hedengangne Granada med Hella alarm, at der var 117 stel ledninger + udgange til startspærre, centrallås og en masse andre "sjove" muligheder. Hvis man ellers kan overskue, at samle diverse stel ledninger og føre dem samlet til et punkt, kan det hjælpe gevaldigt på det. Rystedetektorer og tilslutninger til kabinelys m.v. kan man så lettere overskue. At en fiffig person så også havde trukket ledninger til baklyset, var egentlig en genistreg. HVIS nogen fik aktiveret alarmen og startet bilen, kunne den køre ca. 2 minutter med blinkende baklygter. Men da den alligevel var forsynet med startspærre, valgte jeg så, at tilslutte denne - og gjorde dermed magnetventilen i benzintilførslen overflødig. Men der var fileme mange ledninger.....
Godt, at VW har gjort adskillelse af instrumentbordet nogenlunde nemt. Har prøvet det et par gange, og synes egentlig, at noget af det værste er de forbistrede små skruer langs forruden (Hvis de er rustet godt fast ).