tænker du taler om mekanikken og ikke så meget karosseri ombygninger -
det er fordi der er bedre rådgivning at hente ude i den store verden med de gamle - men vigtigst er nok at få ting der kan godkendes til T3. og så er
der prisen som nok er den væsenligste årsag - forskel mellem er godt ombygget, og en alm er ikke ret stor på en T3 - de koster nærmest det samme...
der er eller masser af muligheder til T3 syntes jeg , porsche skivebremser for og bag - komplette race gevindundervogn , seriøs motorombygninger med stor effektforøgelse, renualt gearkasser med kabel skift / porsche gearkasser, ser man i tyskland hvad de kan med dem , forstår jeg heller ikke hvorfor der ikke bliver gjort lidt mere herhjemme - måske nok lidt jantelov også - men det skal nok komme - vi er bare lige nogen få år bagud.
der er jo nogen få der så småt er ved at snuse lidt i det - men de fleste ombygninger er økonomi ombygninger - og måske ikke så meget sjov og race.
og selvfølgelig skal man sige det er fordi det orginale er godt nok - man kan jo ikke vide bedre hvis man ikke har prøvet andet
jeg bygger kraftigt ombygget T1 - har ikke råd til at lave en 3er ordentligt ;0)