0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Som altid er livet et stort kompromis - manden vil gerne skrue T3, med drengene på stadion for at se Aab hente bronzen hjem og drikke dåseøl - konen vil gerne have nyt køkken og vandskuret gavlene - se, hvem der vinder.... :wink:
Hej Jarl som du måske har læst har jeg også med hjælp fra Team Supermario fået lavet et sæt dysser med åbningstryk på 185 bar. Til min fine motor, foreslår du da også en pumpetiming på omkring 1mm? Glæder mig til at se, hvordan de gamle åbner. Hvordan bliver ændringen i motorgangen at mærke, med højere åbningstryk og tidligere timing i forhold til "normalt"?? I sidste ende burde det hele jo gå op i en højere enhed, hvor selve indsprøjtnigen bliver præcis på samme tidspunkt som normalt. -og belaster det ikke pumpen at den skal yde højrere tryk???
teamet lavede dyser idag. Åbningen blev 185bar. Vi jursterede også mængde skruen, men jeg tror den skal ha mer. Den ryger sort men jeg tror bare den har en bedre forbrænding. Jeg har før i tiden uden problemer kunne køre 130, men jeg synes det var lidt svært idag :? Skal jeg skrue mere op for pumpen?