Du kan gi` den 24 volt kortvarigt. Det vil sige, at du skal have stikket af kontakten og finde den strømførende ( den skal du ikke bruge
til noget ) dernæst skal du lokalisere de tre ? hastigheder, - og da du ikke lige kan høre hvilken een der er højeste, må du forsøge dig lidt frem:
2 stk 12 volt batterier i serie. Minus til karrossen, da blæseren jo har en brun ledning i rosetten. Brug en halvkraftig - gerne rød - ledning
som du har afisoleret en lille ende af - evt. monteret et spadestik. ( Pas på ikke, at komme i nærkontakt med karrosseriet. Der er smæk på
og ingen sikring ) Hold spadestik / kabelende kortvarigt til en af forbindelserne i stikket. Hvis en af ledningerne er tykkere end de andre
ville jeg vælge den. Det slår nok nogle gnister, men prøv et par gange og se, om ikke den går løs ?
Lad den snurre i korte intervaller med 24 volt og skift så til 12 volt og lad den rotere et par minutter. Mon så ikke du kan sætte stikket på
plads og bruge den normalt igen ?