0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak for tilbudet Andreas.Det er altid sjovt at komme ud og sparke nogle dæk mv. Dog vil jeg måske holde dig op på tilbudet noget senere da jeg kun er igang med at undersøge hvad der er af muligtheder. Grundlæggende er jeg klar over hvad konverteringen omfatter, specielt når det er en LBX der skal konverteres fra.Jeg er mest usikker på om jeg kan nøjes med at installere en køler bag det gitter der er mellem forlygterne, da det nederste gitter foran jo mangler (LBX) og jeg ikke vil til at skære for meget i bilen.
mener at Hinze havde gang i et LBX til vandkølet motor projekt engang,men hvilken motor det endte med husker jeg ikke, da hinze jo tit bytter rundt den super sjældne LBX Twinslider som projektet blev gjort på, er vist os væk for altid.....
Historien om den legendariske LBX twinslider er vist nævnt i Jarls 1001 nats eventyr. Mvh Jønne Ukendt
Subaru har dårligt ry, den smadrer koblinger på syncroer ude i terræn. Samtidig sluger den for meget og den har den vane, at den mangler kræfter på de nederste omdrejninger sammenlignet med en diesel.Jeg tror det er en skattefidus i DK?Jens