0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "jheltzen" post=109788Hej alle T3 folk.Jeg er ved at undersøge mulighederne og prisniveauet for en LBX 2.0 CU med indsprøjtning og programmerbar mortorstyrring.FEDT, jeg har været der. Det er sjovt og meget lærerigt. Se evt. denne tråd
Hej alle T3 folk.Jeg er ved at undersøge mulighederne og prisniveauet for en LBX 2.0 CU med indsprøjtning og programmerbar mortorstyrring.
Jeg har lidt forskelligt fra en DJ, herunder benzinpumpe og regulator. Der er rabat at hente i forhold til priserne i tråden! ;-)http://t3nettet.dk/forum/dele-motordele/91876-div-wbx-motordele-saelges#101671
Citat fra: "Hinze" post=109806Citat fra: "jheltzen" post=109788Hej alle T3 folk.Jeg er ved at undersøge mulighederne og prisniveauet for en LBX 2.0 CU med indsprøjtning og programmerbar mortorstyrring.FEDT, jeg har været der. Det er sjovt og meget lærerigt. Se evt. denne trådDet ligner jo stort set det samme projekt som jeg er ude i, du har ingen stumper til overs?Køre bilen stadig og hvad er dine erfaringer med systemet?
Citat fra: "jheltzen" post=109826Citat fra: "Hinze" post=109806Citat fra: "jheltzen" post=109788Hej alle T3 folk.Jeg er ved at undersøge mulighederne og prisniveauet for en LBX 2.0 CU med indsprøjtning og programmerbar mortorstyrring.FEDT, jeg har været der. Det er sjovt og meget lærerigt. Se evt. denne trådDet ligner jo stort set det samme projekt som jeg er ude i, du har ingen stumper til overs?Køre bilen stadig og hvad er dine erfaringer med systemet?næ, dele er solgt. Bilen er borte.Afhængig af din viden om motor teori og praksis er det kæmpe lærerigt; der skal læses rigtig meget om opbygningen af MS funktioner. Jeg kørte kun med styring af sprøjt, dvs ikke tænding. MS har sin styrke ved trykladning. Jeg prøvede det fordi jeg ville lære noget, ikke fordi jeg troede jeg kunne indstille motoren til f.eks bedre brændstof økonomi eller ydelse. Stort set alle historierne om MS er med trykladning. Der er forskel på versionerne af MS. Jeg har en fra loddekolben.dk med dip switche og USB indgang. Ellers skal du have en PC med seriel ind/udgang.
Jeg regner ikke med at bruge MS, men vil bruge et af de mere tuningsvenlige og intelligente systemer, der bruger lamdaværdi, TPS og tryk til at rette i indsprøjtningstabellen, prisen er efterhånden ens, med mindre man går efter den helt billige samleselv-pint løsning.
Citat fra: "jheltzen"Jeg regner ikke med at bruge MS, men vil bruge et af de mere tuningsvenlige og intelligente systemer, der bruger lamdaværdi, TPS og tryk til at rette i indsprøjtningstabellen, prisen er efterhånden ens, med mindre man går efter den helt billige samleselv-pint løsning.Hvad kunne det så være for et system?
var lige en tur i skuret.. umiddelbart mangler der: gummi imellem gas-spjæld og luftmængdemåler, styrebox Digijet og benzinpumpe..burde kunne finde box og gummi, hvis det har interesse...[attachment=17299]h801c893.jpg[/attachment][attachment=17300]hc543939.jpg[/attachment][attachment=17301]h784a7cc.jpg[/attachment]