Forfatter Emne: Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK  (Læst 5474 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hr mortensen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.233
    • Vis profil
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #15 Dato: 07. November 2014 kl: 10:04:26 »
Det har jeg ikke prøvet. Så stærkt gider jeg ikke og køre i syncroen.
viewtopic-t-12380.html

88 Multivan
81 Westfalia Joker EJ22
86 Sika med sneglehus.
79 Ford Capri.
Daniel -29261364-

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #16 Dato: 07. November 2014 kl: 10:37:46 »
Det er ligesom en AAZ. Den rammer også begrænseren ved 125 i tredie gear. Een gang :P

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #17 Dato: 07. November 2014 kl: 16:32:06 »
Citat fra: "Hr mortensen" post=116181
2,5 er for vild til en t3´er efter min mening. Der skal nogle gode dæk på ellers går det op i hjulspænd i de 3
første gear.


Synes ellers jeg har hørt en glæde med en 2½ hos en vi kender B)

Offline sneakerfreak

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 30
    • Vis profil
  • By: 2720 Vanløse
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #18 Dato: 07. November 2014 kl: 18:02:05 »
Er det normalt her på T3 nettet at en salgsannonce drukner i useriøst pladder ? Jeg kører med en 2,5DOHC i en 800 kg. replica og har da ingen problemer med vejgrebet. Gider I lige ?
En Oettinger T3 har lige over 170HK. Så 150 må da være et passende sted at begynde.
T3 Transporter/Camper 1979 2.0 CU

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #19 Dato: 07. November 2014 kl: 19:35:46 »
Det er det der gør trådene spændende  :) . Men du skal skifte til nogle helt andre bremse, for at få det
godkendt. Bla som de gjorde på  Oettinge med 170 hk. Og så koster det kassen. Der er et par stykker
der har prøvet det herinde. Det er som Andreas skriver op til max 134 hk = godkendt. Der over = dyrt

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline sneakerfreak

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 30
    • Vis profil
  • By: 2720 Vanløse
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #20 Dato: 07. November 2014 kl: 19:47:31 »
Jo men at skrive at det hele går op i hjulspind. Rolig nu. Det er en motor fra en familiebil.
T3 Transporter/Camper 1979 2.0 CU

Offline elnef

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 204
    • Vis profil
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #21 Dato: 08. November 2014 kl: 09:29:41 »
Øv osse ingen hjulspin nu blev jeg lige så glad  ;)

Jeg er ret sikker på at en 2,5 vil passe fint i en "tung" bil som en T3

Magter man ikke lednings arbejdet som jeg ikke gjorde så vil jeg anbefale rejs det ser super ud det han laver jeg har også købt køleslange kit osv ved ham alt ser fint ud fra ham
Min motor er dog ikke i bilen endnu så ingen praktisk erfaring  ;)

Offline Hr mortensen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.233
    • Vis profil
Subaru 2,5L DOHC motor. 150HK
« Svar #22 Dato: 08. November 2014 kl: 09:55:59 »
Det er skam ikke for at man ikke skal gøre det. Jeg ved bare at den er vild og have i en t3er.
viewtopic-t-12380.html

88 Multivan
81 Westfalia Joker EJ22
86 Sika med sneglehus.
79 Ford Capri.
Daniel -29261364-