Off topic > Generelt

Et spørgsmål til alle brugere...

(1/6) > >>

Herr_Jensen:
[Læs venligst posten før du stemmer tak]

Hey alle

Indledning:
 Jeg har købt mig en gammel svensk traktor så jeg brænder jo for at stille en masse spørgsmål som jeg ved at alle de gamle garvede hunde herinde vil kunne svare på og give ideer og fif til. Jeg kan dog ikke helt blive enig med mig selv om det er 'OK' jeg stiller ikke T3 relaterede spørgsmål i vores T3 forum? Jeg kunne selvfølgelig PM'e folk men jeg tror desværre hurtigt folk vil blive træt af mine beskedder... Jeg tænker det er god kutyme at spørge før jeg begynder at poste noget som helst 'Off-Topic' so here goes.

Motivation:
 Mine spørgsmål vil alle være bil relaterede og vil omhandle (på et meget grundlæggende niveau) forskellige ting som alle kan komme ud for med alle bil typer såsom rust, motor mislyde, malearbejde, el installationer etc. Jeg tænker personligt det kunne være givtigt for sitet at behandle disse emner på en simpel og letlæselig måde.
 Jeg kan huske at der var en som havde problemer med sin Fiat og stillede et spørgsmål ang. dette. Det viste sig at der iblandt brugerne af T3-nettet var en Fiat mekaniker med en del års erfaring som nemt kunne svare på dette spørgsmål og guide vedkommende. Hvor cool er det?! : )



Spørgsmål:
 Ville du som bruger af T3 nettet synes der er plads til ikke T3 men mere 'bil generelt' relaterede spørgsmål?



Næste skridt:
 Hvis folk generelt synes det er en dårlig ide at 'forurene' vores forum med 'Off-topic' spørgsmål ender dette sådan set der. Hvis der på den anden side er stemning for at der måske nok kunne være plads til en bredere spørgsmåls horisont vil jeg foreslå at der bliver lavet et 'Biler Generelt' sub-forum (ligesom vi har WBX, Diesel, Syncro, Sjov und Spass etc.).

 Jeg har lavet en afstemning for at greje stemningen. Jeg håber du giver dit besyv med.

Mange tak

 - Traktor Jensen

poot:
For min skyld kan du spørge lige så meget herinde som du har lyst.

I OT forummet kan du jo bare oprette en villa volvo og valp tråd. evt samle det hele der. :wink: så kan både du og vi andre finde det igen. det vil nok være lidt uoverskueligt hvis de forskellige spørgsmål kommer i alle trådene. SÅ vil det jo ligne alt det andet der bliver skrevet herinde :wink:

Poul

Herr_Jensen:

--- Citat fra: "poot" ---... det vil nok være lidt uoverskueligt hvis de forskellige spørgsmål kommer i alle trådene. SÅ vil det jo ligne alt det andet der bliver skrevet herinde
--- Afslutning på citat ---


Tak for dit svar.

 Jeg er ganske enig i at det absolut ikke skal spredes ud over hele forumet. Dette er grunden til jeg foreslog at oprette et 'Biler Generelt' (eller hvad vi nu kan finde paa det skal hedde) sub-forum. Det kan da godt være OT sub'en opfylder dette behov. Det har jeg ikke tænkt på...

lagoni:

--- Citat fra: "poot" ---villa volvo og valp
--- Afslutning på citat ---

LOL  :lol:


Jeg synes sagtens vi kan udvide vores gode forum til at omfatte andet end T3. Jeg har da hygget mig gevaldigt med OT-trådene, f.eks. om astronomi, så jeg kan ikke se problemet.
 :D

P.s.
Der kører en rigtig fin ambulance-valp her mellem Roskilde og Kornerup. Har desværre ikke haft lejlighed til at hilse på ejeren.

ThomasG:
Jeg har svaret 'ja' til spørgsmålet. Jeg synes, der sagtens kan være plads til sekundære spørgsmål om andre øser eller andet som ligger os på sinde pånær lige politik og religion. Det gider jeg ikke. Det kan være til stor inspiration for os alle.
Men lad det så vidt muligt være adskilt fra det øvrige T3-stof.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version