0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det eneste tidspunkt hvor jeg kan mærke om min decoupler er til eller fra, er når jeg skal dreje skarpt på asfalt f.eks. ved parkering.Jeg kobler hovedsageligt kun mit firhjulstræk fra under længere landevejs stræk, og det sker lydløst og uden forandringer i lyden fra drivlinien.Der hvor jeg synes at decoupleren har sin vigtigste funktion, er ved snæver manøvrering på asfalt, og så det, at man ikke behøver at have et reservehjul, der er slidt nøjagtigt som de fire andre, da man ved punktering, bare kan køre 2WD og dermed ikke belaste drivlinien.
Så det du siger er: hvis jeg er tilfreds med hvordan bilen er at parkere nu, og jeg er tilfreds med at rotere mine hjul for hver 5000 km (inkl. reservehjul), så er der ingen grund til at kaste penge efter en decoupler lige nu....? (og så er der vel også noget med at 2WD slider mindre på dækkene end 4WD gør, eler...?) :huh:
Nu så jeg Jeres bil nede ved Niels Erik i går da jeg skulle se på hans anden 16".Det er sjovere at se bilen "live" end på billeder..Det så rigtigt godt ud, det i har fået lavet, så jeg kunne jo ikke lade være med at snuse lidt, så jeg kunne få idéer til mit nye projekt.Hald og lykke med projektet og go´ tur fremover.
Den bliver virkelig fin - er der nyheder om jeres rute ?
Hvor bliver jeres bus fin Den kommer til at give mange dejlige tur timer
Det ser ud til at blive en rigtig god bil, Kan I fortælle mig om køleskabet, evt. hvad hedder den mere Waeco, så må jeg kunne søge opl. på det, eller har I data på den indhold, forbrug m.m.