Forfatter Emne: Spg til syncrofolket.  (Læst 1229 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pawel

  • Gæst
Spg til syncrofolket.
« Dato: 07. December 2009 kl: 23:55:21 »
Mit tyske er ikke helt godt og jeg undrer mig over hvad dette "finlandsausführung" er for noget..?

Er der nogle som kan bidrage med en oplysende forklaring på hvad det gør osv..? :roll:

Her er et link med sådan en foranstaltning til salg på ebay:

http://cgi.ebay.de/VW-T3-Syncro-Getriebe-AAN-Allrad-Nebenantrieb-Finn_W0QQitemZ300373844993QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item45efad2401

På forhånd tak. :)

Offline totto

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 11
    • Vis profil
Spg til syncrofolket.
« Svar #1 Dato: 08. December 2009 kl: 01:08:43 »
Kraftuttak!
eller som google translate sier:

Hovsa sjældenhed!
 
Et must for alle offroad
 
 
Er Eigere en ny vælges fire hjul design kombineret med Finland for T 3 synkron for alle Baujahre.Diese kombination var der ikke engang på VW. Ved kørsel af Finland, som er tændt med et reb, for eksempel kan en mekanisk spil eller lignende adfærd.
 
Sælges med Gearkasse Gearkasse (Symbol for AAN, benzin 112 hk). Perfekt til omdannelse til TDI, fordi gear har en hurtig oversættelse 4.86.Original TD 5,83 eller 6,17. Hvis nogen installere redskaberne på en diesel, kan jeg inkludere en diesel-kobling boliger og kobling drivakslen (surcharge).
Gearkassen er en 100% differentialespærre.
 
Gearkassen er komplet med vakuum aktuator, sporskifter og vakuum linjer. Disse dele er alle originale VW.
 
Gearkassen blev genopbygget i en workshop i Finland.
 
 
.
 
Betaling kun ved Dankort eller Kontant ved afhentning.
 

Del er solgt uden garanti fra ejeren! Genforhandlingen er helt umuligt! Købt som ses! Betingelse se billeder! Bidder Zahlungswillige sjov og ikke genforhandle betale 25% af salgsprisen! Drive skal afhentes inden 7 dage.

Spørgsmål, før NU!

 

Jeg ebay, skibsfart din

 

Have det sjovt tilbud

{;-)
Totto

pawel

  • Gæst
Spg til syncrofolket.
« Svar #2 Dato: 08. December 2009 kl: 01:35:01 »
Tak for hjælpen!  :)

Det koster vist at få lidt ekstra finesser på en syncro.. :shock:

Offline Hasse

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 659
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 Bus D
  • By: Katrineholm Sweden
Spg til syncrofolket.
« Svar #3 Dato: 08. December 2009 kl: 08:46:04 »
Kraftuttag fanns även att köpa till din T3 Syncro i Sverige  det användes ofta för drift av hydraulpump till winch o kran.
Om någon är sugen på tillbehöret så vet jag var det finns 2st. växellådor till salu med detta.
(ô\\_!_/ô)
Medlem nr 856 Nordiska typ2-klubben
Mitgleid IG Syncro 16

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Spg til syncrofolket.
« Svar #4 Dato: 08. December 2009 kl: 10:37:25 »
Ja, var det ikke fordi de var så pokkers dyre kunne jeg da godt have fundet på at få fat i sådan en gearkasse :D
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan