T3Klub Danmark > Klubsnak

åben invitation

<< < (2/3) > >>

verner:
både Milos og Erik har nævnt de muligheder der kan være galt, samt løsningen på det...

det er en klassiker med bundstykket i tændingslåsen, det er nemt at diagnosticere, ved hjælp af en stump ledning som Erik fint forklarer...
hvis jeg alligevel skulle på de kanter kunne jeg godt give den et kig, men der er ikke planlagt noget pt.

blomsterbussen:
hej alle folk! tusind tak for de mange svar! det er vi meget glade for! sikke en positiv oplevelse!   :D

@Jønne: det er en Diesel

@Milo: hej Milo! tusind tak for det meget detaljerede svar! der er mange af de udtryk du bruger som jeg ikke har helt styr på hvad betyder. det siger jo nok også lidt om at jeg nok har meget at lære endnu. det ville da være mega fedt hvis du havde mod på at komme ud og hjælpe med at diagnosticere. vi lover noget mad og drikke. og selvfølgelig hvis det er noget man skal stå og rode med længe (hvad vi da ikke forventer af nogen med mindre de har lyst), så skal vi selvfølgelig nok betale for det, det er klart ! vi vil da egentlig gerne give noget for det uanset. det ville jo være et kæmpe skridt hvis vi kunne få den diagnosticeret!

@Retrolasse: ja der er strøm på. dvs. lampen lyser ved batteriet når man drejer nøglen i første hak, men det har ikke været noget problem siden jeg købte den, den har startet hver gang, indtil nu. jeg tror ikke det er batteriet, vi har nemlig haft startkabler på fra en anden bil hvor den stadig ikke ville tænde

@Erik: hej erik, tak for svar! ok, det er rart at høre at det måske ikke er så slemt, og det er nemt at fixe. den diagnosticerings metode lyder lidt for kompliceret for os. når du siger tyk ledning, mener du så plus kablet fra batteriet? dvs. mener du at man skal tage minus kablet af og tage et andet kabel fra batteriets minuspol og hen til starteren? jeg ved ikke rigtig hvor det spadestik sidder eller hvordan det ser ud. jeg tror jeg er nødt til at få det vist af nogen, og jeg er bange for at ødelægge noget eller kortslutte noget.

@verner: ok. det ville da være fedt hvis det bare var en lille ting, at købe en ny tændingslås. ok du skal være meget velkommen til at kigge forbi hvis du kommer på de kanter! som sagt vil vi gerne give noget for at få den diagnosticeret

god dag til alle!

Jønne Ukendt:
Ja, jeg kom forbi Bjedstrupi søndags men da der ikke var aktivitet i tråden troede jeg at
alt var ok.

Mvh Jønne Ukendt

Milos camperbus:
Ang. åben invitation.

Er det Skanderborgvej eller hvad?

Er bilen ulåst så man kan komme til motoren?

Ligger nøglen et sted?

blomsterbussen:
hej jønne! det var da ærgeligt. vi har stadig problemer. og vi tror det er noget ledningsværk, en løs forbindelse et sted. men hjælp til at lokalisere den løse forbindelse modtages stadig med kyshånd. vi skal nok sørge for at være hjemme hvis der er nogen der har mod på at kigge forbi. mit nummer er 26704870

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version