Forfatter Emne: Købes: Ur til Eberspacher motorvarmer  (Læst 2260 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline gungho

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 289
    • Vis profil
Købes: Ur til Eberspacher motorvarmer
« Dato: 09. Januar 2017 kl: 18:44:41 »

Jeg søger et ur til min motorvarmer (Eberspacher) - nogen som har et på lager?

Offline Rollenlager

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 454
    • Vis profil
  • By: 2730 Herlev
Sv: Købes: Ur til Eberspacher motorvarmer
« Svar #1 Dato: 18. Januar 2017 kl: 01:58:56 »
Jeg har selv brugt nogle af dem her...... virker fint og langt mere avancerede end noget originalt leveret. men selvfølgelig ikke trådløs betjening fra sofanen vel...... du kan sikkert også finde dem leveret fra Tyskland i løbet af 3 dage men til tre gange prisen... så er det jo op til dig om du kan vente 30 dage.....

http://www.ebay.de/itm/DC-12V-16A-LCD-Digital-Display-Power-Programmierbar-Timer-Zeitschaltuhr-/301645848593?hash=item463b7e6011:g:DmAAAOSwv0tVZXRx

Leif
« Senest Redigeret: 19. Januar 2017 kl: 02:30:00 af Rollenlager »
Hopla...... hvor det kører !!!!! .......Kørte....!!!!!

Offline gungho

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 289
    • Vis profil
Sv: Købes: Ur til Eberspacher motorvarmer
« Svar #2 Dato: 18. Januar 2017 kl: 22:55:45 »
Tak - det var dog rørende billig programmerbare ure .... og jeg skal ikke bruge fjernbetjening af Eberspacher - men kan da nævne, at gsm fjernbetjening kan købes for 40 Euro incl telefon .... nok en ældre (gammel) brugt nokia, men den kan det, som den skal ..

http://www.ebay.de/itm/EBERSPACHER-WEBASTO-GSM-CONTROLLER-/322364890243?hash=item4b0e71dc83:g:kSoAAOSweW5VYwdO

Jeg synes godt om det ur, som du linker til. Tak for input.

Offline Rollenlager

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 454
    • Vis profil
  • By: 2730 Herlev
Sv: Købes: Ur til Eberspacher motorvarmer
« Svar #3 Dato: 19. Januar 2017 kl: 02:25:44 »
Ja.... alt behøver ikke koste R.... ud af buksebagen,  du kan programmere 14 helt uafhængige start/stop operationer ind i dette lille ur,  og det er også rart med den direkte tænd sluk knap der så tænder en rød lysdiode når uret giver strøm ud til start impuls benet på varmeren.
 
Håber du har Paypal, eller har en bekendt der kan hjælpe, ellers kom tilbage så klarer jeg den for dig.

Leif
Hopla...... hvor det kører !!!!! .......Kørte....!!!!!