Forfatter Emne: Hjælp til strøm  (Læst 6123 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hjælp til strøm
« Svar #15 Dato: 07. April 2010 kl: 18:38:43 »
Afventer lige en tilbagemelding fra Crapz.  Jeg kan medbringe et par batterier og generatorer, løse kulholdere, kabler etc. så skal vi nok få skovlen under den og barberet den ged.  :D  :D  :D

Crapz

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #16 Dato: 07. April 2010 kl: 19:41:46 »
jeg kan sku først på Fredag :S efter 1700 men det er vel for sent ?

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #17 Dato: 07. April 2010 kl: 20:20:42 »
Det lyder sgu godt.

Det vil klart passe mig bedst i morgen aften eller søndag, da jeg er alene med den lille på fredag og skal til en konfirmation lørdag. Ellers må jeg lige se om jeg kan få hende passet.

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #18 Dato: 07. April 2010 kl: 20:39:07 »
Ok, det ser ud til at jeg kan skaffe barnepige fredag, så vi må lige finde ud af hvad der er bedst.

Havde også en halv aftale med Mølle om at komme forbi i morgen og hente en generator, men hvis du kan tage en med Aran, så slipper jeg for en tur/retur til Køge.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hjælp til strøm
« Svar #19 Dato: 08. April 2010 kl: 01:02:26 »
Jeg har et par stykker på hylden, så ingen problemer i det. Fredag er udelukket for mit vedkommende, men måske kan Crapz tage batterier og generatorer med ? Ellers må vi nok rykke det til i næste uge.
Jeg ved, at Fruen i huset skal bruge bilen tirsdag og fredag, men ellers er jeg frisk.....

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #20 Dato: 08. April 2010 kl: 07:08:37 »
Aran, ville du kunne i aften?

Crapz

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #21 Dato: 08. April 2010 kl: 18:24:02 »
SMS. Mig om hvornår vi skal lege 4212 4029

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hjælp til strøm
« Svar #22 Dato: 08. April 2010 kl: 18:32:35 »
Er lige kommet hjem og o r k e r  ikke ret meget andet end et varmt bad, men vil gerne medbringe diverse dele i morgen, hvis det kan hjælpe ? Jeg er hjemme ca. klokken 16.30 og skal være på midtsjælland klokken 19 ???  (Kan evt. møde Crapz et eller andet sted inden da ? )
Og ellers er jeg stadig frisk på en dag i næste uge.

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #23 Dato: 08. April 2010 kl: 22:03:18 »
En lille update:
Var nede hos Mølle og hente en anden generator. Tog derefter ud på værkstedet for at afmontere den anden og sætte den nye på.
Fik den på, men den nye var uden multistik, og det kunne jeg ikke lige overskue, og mekanikeren var på vej hjem, men han lovede at de i morgen tidlig ville forbinde den, og teste om den virkede.
Så jeg giver lige besked i morgen formiddag om resultatet.
Aftalte med ham at hvis det virker og det viser sig at det ikke er den som forsager problemet, så var vi mere end velkomne til at låne værkstedet på mandag (også aften).
Så hvis det bliver nødvndigt, er der så nogen af jer, Crapz og Aran, som kan der?

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hjælp til strøm
« Svar #24 Dato: 08. April 2010 kl: 22:49:44 »
Det tror jeg godt kan lade sig gøre. Jeg er spændt på, om det ikke løser problemet.

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #25 Dato: 13. April 2010 kl: 15:26:20 »
Nu har værkstedet givet den endnu et skud, og det ser ikke ud til at det er generatoren som er problemet (nu er det tredie generator de har på), så de er overbeviste om at fejlen er et sted i ledningsnettet. Bl.a fordi boksen i motorrummet er fuld af strømtyve, men de har ikke mod på at kaste sig i lag med.

Aran, jeg var derude i går og troede at vi havde en halv aftale, men jeg hørte ikke fra dig. Er du stadig frisk?

Crapz, er der en af de nærmeste aftner der kunne passe dig?

Crapz

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #26 Dato: 13. April 2010 kl: 15:39:50 »
jeg kan i morgen eftermiddag ?

adman

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #27 Dato: 13. April 2010 kl: 16:16:29 »
Det vil være super. Jeg er klar.

Lyshøjgårdsvej 80, Valby.

Hvad tid skal vi mødes?

Crapz

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #28 Dato: 13. April 2010 kl: 16:52:36 »
snakker lige med trunde i aften men har fri så skal selv lave noget støm i mitsuen i morgen

Crapz

  • Gæst
Hjælp til strøm
« Svar #29 Dato: 14. April 2010 kl: 19:54:24 »
Så lader bussen igen :D, det var kablet fra den sorte boks i motor rummet, til den store plus pol på starteren som var irret over i stikket på starteren.