Hey, Jeg har det samme problem. - manglende vand blinker konstant - vandtemperatur defekt - manglede olietryksføler.
Jeg tror at tankmåleren, ud over måleren, også har et specielt component indbygget inde i intrumentkassen.
Men det er altså ikke bare lige sådan til at fikse. Det kan både være overgang, dårlig steel forbindelse, irr osv, kabler fra motoren og releer.
Jeg har set en vejledning på engelsk engang, hvor man kunne se en graf over ledningsnettet, og billeder af hvordan manden havde loddet små almindelige kabler på for at erstatte den blå bånd.
Altså erstattet det blå polerøse bånd, man helst ikke skal røre ved, med almindelige kabler.
men en t3 køre jo egentlig lige så godt uden alt det fansy skammel, blink og bammel.
men de billige erstatningsure fra thansen og biltema virker i hvert fald værre når der allerede er problemer.
Min extern billige olietryksmåler viste 7 bar ved start og -0,5 under kørsel, hvilket jo ikke er muligt. Jeg var så nød til at køre ned og få målt med et manuelt måleur, før jeg turde starte sommerferieturen...