Forfatter Emne: Det svære valg...  (Læst 8763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Det svære valg...
« Svar #30 Dato: 31. Maj 2013 kl: 12:31:41 »
Citat fra: "buddha_uffe" post=99634
Aloha....


... :P  ... jeg vil med ud og kigge når han skal lære at surfe ...  :lol:  :silly:  :sick:
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Det svære valg...
« Svar #31 Dato: 29. Juni 2013 kl: 21:43:07 »
Først var det den orange panel som kom videre og igår blev Elmobilen afhentet af sin nye ejer.
 Ikke flere T3 biler på matriklen som bærer nummerplader. Nu afventer vi bare et svar fra skat
 så vi kan få hvide plader på Hawaiibussen. Panelen røg til Afrika. I mine øjne er det helt iorden
 at den kommer til et andet kontinent. Her vil den få et helt nyt liv. Jeg har ikke helt tal på hvor
 mange ekstra sæderækker de fik med, men flere end folkene I Wolfburg vil sige god for.
 Elmobilen fortsætter sit liv I Brædstrup. Den skal trække om kap med rallybiler. De kommer til kort.
 Var idag på Rømø til årets træf.I fruens vogn :(  Efter få timer kørte vi igen. Det er ligesom at gå
 påklædt på en nudiststrand. Måske er vi klar igen til MIB.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline SteffenK

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 19
    • Vis profil
Det svære valg...
« Svar #32 Dato: 21. Juli 2013 kl: 18:24:13 »
Hej Jønne

Så er bilen snart klar igen (Elmobilen ? hedder den det) jeg har fået den gået igennem og alt rust er væk, det var jo ikke meget den havde.
Bilen bliver malet gul ral 1021 (samme som Kadett C GTE) jeg sætter et billede ind af det samlede vogntog. Tak for handlen og alt hjælpen. VH Steffen
[attachment=15052]h775a288.JPG[/attachment]
VW T3 1,6 TD. 91"