Forfatter Emne: pop up tag, plads  (Læst 2327 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Quaade

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 155
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Dato: 13. August 2013 kl: 20:57:52 »
Hej
Hvor meget plads er der oppe i pop up taget når det er slået ud? Kan der sove 2 voksne?
Hilsen Quaade
16" syncro 2,1I Finsk mili ambulance.

Offline camperman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 835
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #1 Dato: 13. August 2013 kl: 21:22:18 »
der er trangt, men det kan lade sig gøre. Vi har sovet 5 - tre børn ovenpå en to voksne forneden og det er gået fint (børn 7 og 9 år).
Hvis du tænker på køb af camper med popup tag kontra højt tag, så skal du tage i betragtning at man ikke kan parkere i eks parkeringskældre da der er max på 2.10. Dog er pladsen med garanti bedre i højt tag.

Offline ottokrog

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 838
    • Vis profil
  • By: Kbh Ø
pop up tag, plads
« Svar #2 Dato: 14. August 2013 kl: 10:04:27 »
Jeg har haft en T3'er med højt tag, og har nu en med pop-up. Jeg foretrækker klart pop-up og mener faktisk at der er bedre plads i pop-up. Stå højden bliver meget højere, og selvom det skråner ned til en bivuak, så kan man jo lade benene være dernede når man sover. To voksne kan sagtens sove ovenpå, og de kan også lave gymnastik. Det frarådes at gøre det på campingpladser. Siderne er ikke lydtætte, og fjedrene i bilen giver efter for de mindste bevægelser. Man kunne selvfølgelig klodse bilen op, men lyden er der ikke noget at gøre ved.
Mvh,
Otto Krog
http://www.rstvproduktion.dk
http://www.vw-shoppen.dk
ok@rstvproduktion.dk
MISS BLUE, T3 1983 BENZIN AUTOCAMPER
DG WBX BOXER MOTOR
23838188
May the T3 Force be with you.

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #3 Dato: 14. August 2013 kl: 17:02:11 »
Læs Mary-besætningens rejse, de boede i deres med hævetag i to år.

Der er udmærket plads i vores, og selvom min kone og jeg sommetider snakker om den ene opbygning kontra den anden er vi godt tilfredse med den vi har .

Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #4 Dato: 14. August 2013 kl: 20:19:59 »
Citat fra: "ottokrog" post=102349
Jeg har haft en T3'er med højt tag, og har nu en med pop-up. Jeg foretrækker klart pop-up og mener faktisk at der er bedre plads i pop-up. Stå højden bliver meget højere, og selvom det skråner ned til en bivuak, så kan man jo lade benene være dernede når man sover. To voksne kan sagtens sove ovenpå, og de kan også lave gymnastik. Det frarådes at gøre det på campingpladser. Siderne er ikke lydtætte, og fjedrene i bilen giver efter for de mindste bevægelser. Man kunne selvfølgelig klodse bilen op, men lyden er der ikke noget at gøre ved.



klasse beskrivelse  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

Offline ThomasG

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 394
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #5 Dato: 14. August 2013 kl: 20:49:19 »
Citat fra: "bos1" post=102355
Citat fra: "ottokrog" post=102349
Jeg har haft en T3'er med højt tag, og har nu en med pop-up. Jeg foretrækker klart pop-up og mener faktisk at der er bedre plads i pop-up. Stå højden bliver meget højere, og selvom det skråner ned til en bivuak, så kan man jo lade benene være dernede når man sover. To voksne kan sagtens sove ovenpå, og de kan også lave gymnastik. Det frarådes at gøre det på campingpladser. Siderne er ikke lydtætte, og fjedrene i bilen giver efter for de mindste bevægelser. Man kunne selvfølgelig klodse bilen op, men lyden er der ikke noget at gøre ved.



klasse beskrivelse  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Griner højt!
venlige hilsner
Thomas G.

tlf. 51209660
- nybagt og glad ejer af
   Dacia Lodgy, 1.5dCi 7-pers. som kører rigtigt godt.
- ingen kørende T3 p.t., men man ved aldrig hvad der sker.

Offline Quaade

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 155
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #6 Dato: 14. August 2013 kl: 21:19:26 »
HEHE fin beskrivelse..
Findes der så forskellige størelse på pop up tagene?
 :)
16" syncro 2,1I Finsk mili ambulance.

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
pop up tag, plads
« Svar #7 Dato: 17. August 2013 kl: 23:23:56 »
Citat fra: "Quaade" post=102359
HEHE fin beskrivelse..
Findes der så forskellige størelse på pop up tagene?
 :)


Ja da. Hvorfor tror du at vi i Mary har valgt en udgave med lidt højere højde omkring rumpetten :)  :)  :)
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk